GRFS #4: My Summer musthaves

Vandaag ga ik het hebben over mijn Summer Musthaves. Ik heb een paar producten die ik echt niet kan missen in de zomer. Deze producten wil ik graag aan jullie laten zien en ik wil jullie graag vertellen waarom deze mijn summer musthaves zijn. Laten we beginnen.

Als eerste wil ik beginnen met twee producten van de Body Shop. Namelijk een douchegel en een body butter. De douchegel is in de geur Fuji Green Tea en ruikt eigenlijk net zoals de aftersun van Garnier. Persoonlijk vind ik deze geur echt heerlijk, dus ik was al gauw verslaafd aan deze douchegel en aan de geur. Verder is deze douchegel heel fijn voor als je verbrand bent, het werkt namelijk verkoelend! Net zoals aftersun en daarom vind ik deze heerlijk voor in de zomer. Daarnaast heb je de body butter, dit is in de Moringa geur en is mijn favoriet. Het is een stevige, vette maar vooral verzorgende body butter die lang blijft zitten, maar wel intrekt. In de zomer is het natuurlijk belangrijk om je lichaam goed in te smeren, want anders krijg je een hele droge huid. Wel raad ik aan om als je op vakantie bent naar een warm land en je zit de hele dag in de zon, om je ’s avonds in te smeren met aftersun in plaats van deze body butter 😉

Verder heb ik drie make-up producten dat ik heerlijk vind om te dragen met warm weer en waar je vrijwel geen last van hebt (uitlopen, dikke laag op het gezicht enzovoort). Dit zijn namelijk nagellak, lipstick en een highlighter. De nagellak is van Essie. Zelf hou ik heel erg van felle, opvallende, vrolijke kleurtjes op mijn nagels tijdens de zomer, zeker ook omdat ik bruin word. Als lipstick heb ik er eigenlijk twee die ik bij me heb, namelijk een nude kleurige, zoals op de foto (kleur: Patisserie van MAC) en een lipstick met een felle, zomerse kleur. Bijvoorbeeld een roze of rood kleurige. Tot slot vind ik een vloeibare highlighter een echte musthave voor deze zomer. Deze geeft een prachtige natuurlijke glow en blijft beter zitten op de huid dan een highlighter in poedervorm. Verder vind ik een vloeibare highlighter voor de zomer veel natuurlijker, zeker ook als je bijvoorbeeld geen make-up draagt, maar alleen een beetje highlighter wilt dragen voor een frisse beachlook. Deze highlighter is van BE creative make-up van Ici Paris XL in de kleur 001 Rosy.

Op vakantie vind ik het altijd heerlijk om op een bedje aan het strand of zwembad te liggen met een goed boek, dit is eigenlijk ook het enige moment dat ik een boek lees. Voor deze zomer heb ik gekozen voor het boek: ‘babe, you got this’ dat geschreven is door Martje Haverkamp en Emilie Sobels. Ik ben erg benieuwd naar het boek en kijk er naar uit om het te lezen!

Wat voor GRFS artikel zouden jullie heel graag willen lezen?! Laat het mij maar weten in de reacties 🙂

Liefs Ariadne

