Inspiratie #1: Waar haal jij die vandaan?

Vandaag begin ik weer met een nieuwe serie op mijn blog. Ik ben op dit idee gekomen omdat ik de laatste tijd merk dat ik erg geรฏnspireerd raak door dingen die ik onder andere voor bij zie komen op social media en ik wil dit graag met jullie delen.

In deze eerste editie van Inspiratie ga ik het hebben over een app dat ik zelf echt geweldig vind. Namelijk We Heart it. Deze app ken ik al een hele tijd en ik ben er zelf ook heel actief op geweest. Helaas was dit een periode wat minder, maar ik ben weer helemaal fan van deze app. Je kan hem gewoon gratis downloaden en daarna een account aanmaken en dan kan je beginnen ๐Ÿ™‚

Met deze app kan je onder andere accounts volgen die mooie foto’s posten, of hearten. Verder kan jezelf natuurlijk foto’s posten en hearten. Zelf doe ik alleen dat tweede. Als ik een mooie foto ziet die past in mijn feed, dan tik ik twee keer op mijn scherm en dan komt hij tussen mijn foto’s op mijn pagina. Zo ziet mijn pagina er ongeveer uit:

Ik word zelf altijd heel erg vrolijk van We heart it en ik probeer mijn account daarom ook zo vrolijk mogelijk te houden. Op mijn account kan je van alles vinden, Quotes, mooie vakantie foto’s, product foto’s etc. Wel valt jullie waarschijnlijk op de bovenste foto al op dat het (bijna) allemaal een witte achtergrond heeft. Het is heerlijk om als je net wakker bent even deze app te openen en te genieten van alle vrolijke, mooie beelden die voorbij komen ๐Ÿ™‚

Verder geeft deze app heel veel inspiratie in echt van alles. Niet alleen in manieren hoe je een foto kan maken, maar ook manieren van opbergen, kledingstylen, make-up, noem het maar op. Dus in dat geval is het ook zeker de moeite waard om deze app op je mobiel te hebben staan.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden?! Waar over zouden jullie een inspiratie artikel willen lezen?! Laat het maar achter in de reacties ๐Ÿ™‚

Liefs Ariadne