GRFS #3: What’s in my Summer make-upbag?!

Zoals jullie in de titel al kunnen lezen ga ik het vandaag hebben over mijn Toilettas en dan de Zomer editie. Ik heb al eerder een ‘What’s in my make-upbag’ gedaan, alleen leek het mij nu leuk om er een zomereditie van te maken.

Op bovenstaande foto kunnen jullie mijn toilettasje zien. Deze is van Ted Baker en is mintgroen van kleur. Ik vind hem zelf echt super leuk en handig. Boven het toilettasje zien jullie de spulletjes die ik er groot en deels in heb zitten. Om te beginnen met mijn vaste mascara van Clinique, dit is de High Impact Mascara (rechts). Daarnaast kunnen jullie mijn favoriete budget eyeliner vinden en dit is de superfineliner van Essence.

Verder kunnen jullie een product van MAC zien, namelijk een lipstick. Deze lipstick heb ik laatst gekocht, ik wilde deze al een tijdje, maar hij was steeds uitverkocht. Dit is de kleur Patisserie en is echt een hele mooie frisse nudekleur.

Dan twee lakjes van KIKO. Een hele mooie rode en gouden kleur. Deze nagellakjes heb ik al een tijdje en de kleuren zijn erg mooi.

Tot slot zien jullie een highlighter. Wat het leuke en fijne van deze highlighter is dat je zelf de kleur kan bepalen. Dus als je bruiner bent geworden door de zon, dan kan je je highlighter ook donkerder maken. Let wel op, deze highlighter is niet gezicht voor alle huidtypes. Hij heeft namelijk een goudkleurige ondertoon en dat kan niet iedereen hebben.

Wat zit er bij jullie in de toilettas tijdens de zomer??

Liefs Ariadne πŸ™‚

2 gedachtes over “GRFS #3: What’s in my Summer make-upbag?!

Geef een reactie

