Update: Maand Juli

Vandaag weer het maandelijkse update artikel. Waarschijnlijk is het de meeste wel al op gevallen, maar sinds gisteren is het een en ander veranderd op mijn blog. Er zijn namelijk 2 extra kopjes verschenen in het menu, Visagie en contact.

Ik heb al langer hierover zitten nadenken en uiteindelijk vorige week besloten dat ik mijn blog ga combineren met visagie. Hierbij wil ik wel meteen zeggen dat het gewoon mijn blog blijft, maar dat eventueel klanten via mijn blog  mij kunnen boeken voor visagie en vandaar dat ik een kopje heb aangemaakt met informatie en prijzen.

Deze verandering betekend ook dat mijn webadres binnenkort gaat veranderen. Ik ben op dit moment druk bezig met het overzetten en regelen van mijn domein en die zal als het goed is binnenkort ook online komen.

Naast die veranderingen wil ik zeggen dat de rest van mijn blog zeker hetzelfde blijft. De onderwerpen van artikelen gaan ook zeker niet veranderen en ik zal nog steeds op woensdag en vrijdag ochtend artikelen plaatsen.  So enjoy 🙂

Tot vrijdag:)

Liefs Ariadne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

