GRFS #2: Summer songs

Vandaag deel 2 van de Get Ready For Summer serie. Ten eerste wil ik jullie allemaal een fijne vakantie wensen. Geniet ervan en rust lekker uit!

Vandaag ga ik nog rustig beginnen met wat vrolijke, leuke en zomerse liedjes die ik op dit moment erg vaak voorbij hoor komen of/en luister. Deze liedjes gebruik ik ook wel eens bij het sporten en zo sluit dit artikel perfect aan mijn vorige GRFS artikel, wat over sporten ging.

Zet de liedjes lekker aan, ga sporten of lekker niksen en laat die zomerse sfeer maar komen šŸ™‚

#1: Despacito- Luis Fonsi

 

#2: Pretty Girl – Maggie Lindemann

 

#3: Ciao Adios – Anne Marie

 

#4: Loterij – Lil Kleine ft. Ronnie Flex

 

#5: 2U – Justin Bieber & David Guetta

 

#6: Mama – Jonas Blue

Fijn weekend allemaal!

Liefs Ariadne šŸ™‚

Een gedachte over “GRFS #2: Summer songs

Geef een reactie

