Dagje met mij mee #5: dansvoorstelling


17 en 18 juni was het dan zover, de jaarlijkse dansvoorstelling. Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen heb ik samen met mijn super leuke dansgroep hard geoefend voor dit weekend. 

17 juni was de eerste voorstelling, wat voor mij extra speciaal was. Na 3 jaar niet meer op het podium gestaan te hebben, was dit weer de eerste keer. Ik was rond 17.00 in theater de Meerse in Hoofddorp en daarna had ik generale repetitie, deze liep helaas iets anders dan gepland, maar dat maakte niet heel veel uit. Aangezien wij met linten dansde, en het einde nog niet heel vaak gelukt was, was het nog spannend of het deze avond wel zou lukken. 

Deze avond zaten mijn ouders, vriend en de ouders van mijn vriend in de zaal. En ik heb het gevoel echt gemist, wat een kik krijg je telkens als je op het podium staat zeg! Geweldig. Helaas waren de linten niet uit de knoop aan het einde van de dans, maar wat ging die verder goed zeg!

Ik deed 2 dansen per avond. 1 lange dans en een korte. Zondags avond ging het allemaal wat minder goed. Niemand zat echt met zijn gevoel in de dansen en dat merkte iedereen eigenlijk wel. 

Ondanks dat het zondags iets minder lekker ging was het echt een onzettend leuk, gaaf, gezellig en tof weekend. Ik ga zeker verder met dansen 💃
Liefs Ariadne

2 gedachtes over “Dagje met mij mee #5: dansvoorstelling

Geef een reactie

