Get ready for summer #1: 30 days challenge

Aangezien het weer heerlijk weer is in Nederland en wij inmiddels in juni zitten is het weer tijd voor de Get ready for summer artikels. Dit idee is vorig jaar ontstaan en ik toen meerdere artikelen geschreven met de zomer als onderwerp. Nu het bijna zomervakantie is, vind ik het weer tijd worden om deze serie op mijn blog weer te starten.

Ik begin de GRFS serie met een artikel over sporten. Aangezien je het op social media heel veel langs ziet komen en mensen graag een Summerproof lichaam willen, wil ik hier graag ook wat aandacht aan besteden.

Zelf ben ik niet echt bezig om een summerproof lichaam te krijgen, maar ben ik gewoon (bijna) elke dag oefeningen aan het doen om mezelf fit te houden. Deze oefeningen doe ik aan de hand van een handige app. Namelijk de 30 days challenge.

Bij deze app kan je kiezen uit verschillende categorieën wat je wil gaan trainen. Ik doe op dit moment benen en billen. Voor elke categorie hebben ze een apart trainingschema gemaakt van 30 dagen lang. Je kan zelf kiezen op welk niveau je wilt beginnen en dit geeft dus ook de kans dat je het makkelijk kan opbouwen.

Ik vind deze app zelf ontzettend fijn. Veel mensen haken vaak af met een 30 days challenge, maar ik vind dat deze app de oefeningen aantrekkelijk maakt, door de oefeningen niet te lang te maken en veel afwisseling.

Zeker voor de mensen die geen abbonement op de sportschool willen afsluiten en toch binnen korte tikd strakker in hun vel willen zitten, raad ik deze app aan.

Zelf ben ik al een tijdje dit programma aan het volgen en het bevalt mij heel erg. Ik wil wel eerlijk zeggen dat ik het ook niet elke dag doe, maar ik merkte wel al snel verschil in mijn lichaam. 

Dus ben je nog opzoek naar een handige en leuke sport app. Dan raad ik deze zeker aan. Hij is gewoon te downloaden in de app store/play store.
Liefs Ariadne 🙂

Geef een reactie

