Get ready for summer

Vandaag even een heel kort artikeltje met een aankondiging. De mensen die mij al wat langer volgen weten dat ik vorig jaar een Get ready for summer editie heb gedaan en aangezien ik dat zelf erg leuk vond om te schrijven, heb ik besloten om dat dit jaar weer te gaan doen! Dit keer zal de GRFS edities ook doorlopen in de zomervakantie aangezien ik zelf pas heel laat op vakantie ga.

De eerste editie zal volgende week vrijdag op mijn blog verschijnen!

Nog een fijne dag en tot snel!

liefs Ariadne ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

