Favorieten #2: Maand Mei

Vandaag weer een favorieten artikel van de afgelopen maand. Ik heb weer een aantal producten die ik graag met jullie wil delen omdat ik erg enthousiast erover ben.

BLOG FAVORITES.jpg

Laat ik beginnen met het voorwerp dat het meeste opvalt, namelijk het boek Face Paint van Lisa Eldridge. Dit boek heb ik van mijn ouders gekregen toen ik geslaagd was voor mijn visagie opleiding. Dit is een heel leuk, mooi en leerzaam boek over hoe make-up in de loop van de jaren veranderd en ontstaan is.

Ook zien jullie een wasserspray van Balea, dit concept ken ik al een tijd en is gemaakt om je make-up een touch up te geven als het heel warm weer is. Normaal gesproken betaal je bij andere merken hier veel geld voor, dus ik dacht laat ik die van Balea proberen en ik ben erg enthousiast en hij kost maar liefst €1.45.

Boven die wasserspray zien jullie 2 lipproducten van babylips liggen. Dit zijn gekleurde lipbalsems. Ze geven een intense kleur en zijn toch nog verzorgend doordat er een moisturizer in zit. Deze 2 heb ik in de kleuren 010 en 030.

Dan heb ik mijn all-time favorite mascara van Clinique, ik heb een tijdje een andere mascara gebruikt, maar ben weer helemaal overgestapt naar deze. Hij is heel fijn en je hebt maar weinig product nodig om goed resultaat te krijgen. Deze mascara kost rond de €21.00.

Als laatste heb ik nog 2 producten die alleen bij de DM in Duitsland te koop zijn en helaas niet in Nederland. Als eerste een waterproof eyeliner van het merk Manhattan in de kleur zwart. Dee was ongeveer € 3 euro. Als tweede een highlighter van Trend it up. Deze is zo ontzettend goed gepigmenteerd, ik ben helemaal verkocht. Ik gebruik hem nu best vaak en vind het zeker een aanrader. Deze was ongeveer € 4 euro.

 

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden?!

Tot snel 🙂

liefs Ariadne

 

