NEW IN #1: Products I work with

Zoals jullie in de titel kunnen lezen heb ik vandaag een artikel dat gaat over make-up producten die ik laatst gekocht heb om mee te werken. Sommige van deze producten stonden al erg lang op mijn lijstje en ik ben blij dat ik ze nu gekocht heb.

Processed with VSCO with  preset

Hierboven kunnen jullie de producten zien die ik gekocht heb de afgelopen weken. Het zijn 3 producten van MAC Cosmetics en 2 van Revolution.

 

Ik begin met het product dat al een tijdje op mijn lijstje staat, namelijk de color correcting van MAC, in de variant Neutralizer. Dit is een product dat zo handig en fijn is om mee te werken. Het neutraliseert alle roodheden in het gezicht en het voelt niet heel dik aan, wat erg fijn is.  Dit product kost €31.50 en is zeker het geld waard.

Daarnaast kunnen jullie een bekend product zien, namelijk de Fix Fluid foundation in de kleur NC15. Deze foundation was bij mij helemaal op, dus die was toe aan vervanging. Deze kost €32.00

Het laatste product van Mac is een blush die ik al erg lang wil. Het is de kleur A74 in Apple Red. Deze blush kan je niet op heel veel mensen gebruiken, in de meeste gevallen op iemand met een donker getinte huid. Ik heb deze blush daarom niet alleen gekocht om als blush te gebruiknen, maar ook voor als een mooie rode oogschaduw, aangezien hij super goed gepigmenteerd is. Deze blush kost € 18.50

Tot slot zien jullie nog 2 lipglossjes van het merk Revolution. Zelf had ik nog helemaal geen lipglossjes in mijn visagiekoffer en ik vond het hoogtijd dat hier verandering in zou komen. Ik ben heel enthousiast over de oogschaduw palettes van Revolution, daarom besloot ik lipglossjes te kopen van dit merk om uit te proberen. Roze: Cranberry, doorzichtige: Crystal. Deze glossjes kosten €1,99 per stuk.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden.

 

Liefs Ariadne

3 gedachtes over “NEW IN #1: Products I work with

  1. Nadat ik zag dat je een post van me likte dacht ik even naar je blog te kijken en ik vind hem helemaal super! Even een vraagje: zou je die mac foundation aanraden voor iemand met een gecombineerd huidtype? Bedankt! 🙂

    Like

Geef een reactie

