Werk #MyGreatestParty

Vandaag een artikel dat betrekking heeft tot mijn werk, namelijk My greatest party. Aangezien ik de laatste tijd veel vragen krijg of ik daar nog steeds werk en wat ik daar dan doe, dacht ik dat het misschien handig en leuk is om er een artikel over te schrijven. Voor de mensen die mij nog niet zo lang volgen, zal ik eventjes toelichten wat my greatest party (MGP) is en hoe ik er terecht ben gekomen.

Het begin:

Nu, ongeveer iets meer dan een jaar geleden, heb ik via facebook gereageerd op een oproep dat de Beautyglossparty van Mascha, hostesses nodig had gedurende dat weekend. Het leek mij ontzettend leuk en ik reageerde erop. Ik werd even later op een skype gesprek gevraagd en vlak daarna werd ik uitgekozen als 1 van die hostesses voor het hele weekend. Dat weekend was ontzetten leuk, gezellig en leerzaam, ook had ik toen contact met Eline Boot, één van de managers van MGP en zij zei dat ik op een sollicitatie gesprek kon komen voor een baantje als ‘kindernanny’. Aangezien ik ontzettend veel vrij was, omdat ik met school geparkeerd was, leek mij dit de kans om lekker aan het werk te gaan. Dus ik solliciteerde en werd aangenomen. Wel natuurlijk na een proefdag gedraaid te hebben en sindsdien zit ik in die wereld.

Welke wereld?

In welke wereld zit ik nou eigenlijk dan? Nou, ik de wereld van de kinderfeestjes, maar niet zomaar kinderfeestjes. Kennen jullie die extreme sweet 16 feestjes in Amerika? Nou, je kan sommige feestjes van MGP daar wel mee vergelijken. Het zijn kinderfeestjes die best wel extreem zijn vind ik persoonlijk. Naast kinderfeestjes heeft MGP ook regelmatig events, bedrijfsopeningen, persconferenties etc. Ze hebben nu ook een 2de bedrijf gestart dat My greatest event heet, dat is voor alle Bruiloften en Evenementen.

Welke rol speel ik?

In eerste instantie ben ik dus aangenomen als kindernanny, dat houd in dat als er een feestje is, ik op de kindjes let en ze vermaak tijdens het feestje. Inmiddels heb ik al aardig wat verschillende feestje gedraaid en is elk feestje totaal anders. Maar ik ben niet alleen kindernanny, ik heb ook gewerkt als bloemenmeisje bij een opening van een winkelcentrum, tijdens de Masters of LXRY 2016 in Rai Amsterdam en ik werk ook wel eens op kantoor. Zo heb ik in december 1 week fulltime gewerkt en heb ik heel veel verschillende dingen gehad.



Wat ik nu doe:

Veel mensen vragen de laatste tijd aan mij of ik nog steeds voor MGP werk, het antwoord daarop is JA, ik werk nog steeds voor MGP, ik heb alleen de laatste tijd een andere rol gekregen. Sinds dat wij op de Masters of LXRY hebben gestaan met onze Beauty & the Beast stand, en de nieuwe Belle en het Beest film uit is, hebben wij een nieuw thema feestje, namelijk Beauty & Beast. Sinds we dat hebben speel ik op kinderfeestjes de karakter Belle. Mensen die een feestje bij ons boeken, die kunnen een karakter erbij boeken voor een extra leuke ervaring en ik ben dan Belle bij de Beauty & Beast feestjes. Het is echt super leuk om te doen en ik geniet er telkens weer van hoe leuk die kindjes het vinden.

Meer info?

Wil je meer informatie over mijn werk of over de feestjes die wij allemaal hebben? MGP heeft net de website vernieuwd en daarop staat alles heel uitgebreid met hele mooie foto’s.  Ook kom je mij nog een aantal keer als Belle tegen 🙂

http://www.mygreatestparty.com

 

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Als je vragen hebt kan je ze altijd aan mij stellen.

 

Liefs Ariadne

p.s. Wat voor soort artikel zouden jullie nog graag willen zien op mijn blog?