GESLAAGD OF NIET?

Vandaag even een heel kort artikel tussendoor. Zoals jullie ongetwijfeld allemaal al weten, volgde ik een visagie opleiding in Amsterdam. Gisteren had ik daarvan mijn eindexamen en ik kan jullie vertellen dat ik GESLAAGD ben!!

Ik ben echt super blij en ik wil dus ook meteen aan de slag hiermee gaan. Jullie kunnen mij vanaf dit moment dus ook boeken. Dus hebben je een feestje, event, bruiloft of een andere gelegenheid waarbij je een leuk make-upje kan gebruiken? Stuur mij dan een mailtje naar: ariadnevanarkel@outlook.com

Als jullie meer willen zien en op de hoogte willen blijven, volg mij dan op instagram 🙂

https://www.instagram.com/makeupbyariadne/

Nog een hele fijne dag

liefs Ariadne

Een gedachte over “GESLAAGD OF NIET?

Geef een reactie

