Update time

Vandaag is het weer eens tijd voor het maandelijkse update artikel. Het is inmiddels al weer mei en we gaan richting de Zomervakantie toe, alleen valt het weer nog een beetje tegen hihi.

De afgelopen maand ben ik vooral veel bezig geweest met mijn visagie opleiding. Ik heb aanstaande vrijdag (19 mei) mijn praktijk eindexamen en dat gaat nog even spannend worden denk ik. Afgelopen vrijdag had ik mijn theorie examen en die heb ik gelukkig wel alvast gehaald. Verder had ik ook proefexamen en dat ging ook veel beter dan ik had verwacht. Als het goed is behaal ik dus aanstaande vrijdag mijn diploma en daarna wil ik als freelancer aan de slag gaan. Dan kunnen jullie mij dus boeken als visagiste! Voor meer informatie kunnen jullie altijd een berichtje sturen ๐Ÿ™‚

Verder ben ik op dansen ook druk bezig met de eindpresentatie. Deze vind plaats in het weekend van 17 & 18 juni en dat schiet dus ook aardig op. Ik moet zeggen dat ik er weer veel zin in heb om op een podium te staan.

2 Dagen voor deze eindpresentatie is het dan zover: De studiekeuzecheck voor mijn nieuwe HBO opleiding. Ik ben heel erg benieuwd wat mij deze dag te wachten staat. Ook ben ik erg nieuwsgierig naar de opleiding. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Ongeveer 2 weken leden hebben wij ook een vakantie geboekt naar het heerlijke Portugal, waar ik in september ook was geweest. Ik heb daar echt super veel zin in en ik zal zeker de vakantiedagboeken weer schrijven op mijn blog.

Daarnaast heb ik heel veel zin in de zomer. Ik ben al blij dat het deze week wat lekkerder weer is, dat werd namelijk wel eens tijd.

Ik ga vandaag lekker van het zonnetje genieten en wens jullie een mooie en zonnige dag toe ๐Ÿ™‚

Liefs Ariadne

 

Een gedachte over “Update time

Geef een reactie

