The power of make-up #1; Arabic Smokey eye

Vandaag weer eens een heel ander artikel, maar zeker een artikel dat op mij blog past, het gaat namelijk over beauty. Ik was bezig met mijn huiswerk voor mijn visagie opleiding en omdat ik niemand had gevonden om het op te oefenen, deed ik één look op mezelf. Dit was de Arabic Smokey eye. Aangezien de smokey eye best wel een heftige look is, besloot ik om maar 1 kant van mijn gezicht op te maken, dit bracht mij op het idee om dit artikel te schrijven en dus THE Power of Make-up te laten zien.

Zeker nu ik achteraf de foto’s heb gezien die ik had gemaakt, zie je pas echt wat make-up met je gezicht doet. Het verschil is er groot. Op onderstaande foto kunnen jullie het verschil zijn. 

Wat als het goed is meteen opvalt is dat de kant van het gezicht met de make-up heel gelift is en de andere kant van het gezicht niet. Dit keer heb ik ook mijn wenkbrauwen getekend en je kan zien dat als je je wenkbrauwen bijtekent, de oog heel erg wordt opgelicht. Verder vind ik de smokey eye best wel heftig, maar ik kan het wel hebben en ik vond hem ook wel goed gelukt. Daarnaast kan je zien dat mijn oneffenheden en roodheid minder tot niet meer zichtbaar is, dit komt door het gebruik van concealers en de juiste correctors. 
Willen jullie meer van dit soort artikelen lezen? Laat het mij dan weten.

Liefs Ariadne ☺️

Geef een reactie

