Dagje met mij mee #3: Stage opdracht

 

Vandaag weer een dagje met mij mee artikel. Ongeveer 2 weken geleden heb ik een leuke stage opdracht gehad. Hiervoor kon ik mij aanmelden en uit de vele aanmeldingen werden dan 10 meiden gekozen die de opdracht mochten doen en ik was daar 1 van.

Mijn dag begon heel rustig. ‘S ochtends had ik niet heel veel gedaan, beetje achter mijn laptop gezeten en verder nog gesport. Het was heerlijk weer en dus warm genoeg voor korte mouwen. Rond 12.00 maakte ik mezelf op en daarna pakte ik mijn laatste spulletjes in. Rond 15.00 vertrok ik naar de westergasfabriek in Amsterdam. Daar kwam ik rond 16.00 aan en daarom besloot ik nog eventjes langs de Tony chocolony winkel te gaan. Natuurlijk kon ik daar niet weggaan zonder een lekkere chocoladereep gekocht te hebben. Daarna liep ik naar de ingang van de Zuiveringshal en zocht ik een plekje uit voor mijn spullen.

De stageopdracht was om mensen  op te maken op het Vrijwilligers event, en dat ging ik dus deze avond doen.

Om 5 uur was ik helemaal klaar om de eerste mensen op te maken. Deze avond was echt heel erg leerzaam en ik ben echt heel erg blij dat ik uitgekozen was. Hieronder kunnen jullie nog wat sfeerbeelden zien van die avond. Ik heb zoveel verschillende huidtypes/ kleur/ vormen gehad en dat is leerzamer dan je denk, want bij allemaal moet je met andere dingen rekening houden.

Liefs Ariadne 🙂

Geef een reactie

