What’s in my toilet bag

Vandaag een heel kort artikel over wat er allemaal in mijn toilettasje zit als ik bijvoorbeeld naar mijn vriend ga.

20170411_122021-ANIMATION

Het toilettasje is van Essie en heb ik bij de etos gekregen. In het toilettasje zit altijd 2 mascara’s van Clinique, het zijn allebei de High impact mascara’s, alleen is de grote een extra black variant. Verder zit ook altijd mijn fine eyeliner van essence erin, zo kan ik namelijk makkelijk en snel mijn ogen opmaken.

Verder kan je zien dat er meerdere lip producten in zitten. Ik hou heel erg van lipsticks en heb graag meerdere kleuren mee. Ik heb nu een nude lipstick van kiko erin zitten een een knalrode liquid lipstick van Wycon cosmetics. Daarnaast heb ik ook nog een labello in mijn tasje zitten.  Verder heb ik vaak droge handen en vind ik het fijn om ze veel in te smeren, dus vandaar de handcrème van The Body Shop. Tot slot zitten er nog wat watjes en chocolade in. Watjes zijn altijd handig om op zak te hebben en die chocolaatjes had ik er gewoon ingestopt.

Naast dit toilettasje heb ik altijd nog los een dagcrème mee en een parfum.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden.

liefs Ariadne

5 gedachtes over “What’s in my toilet bag

    1. Hihihi, jaa ik draag best wel veel knalrode lipstick 🙈 Ik vind dat persoonlijk bij mij het leukst staan. Of knalroze ofzo hihi😊 Gewoon doen en je niks van andere aantrekken 🙈🙈 (is wel moeilijker gezegt dan gedaan soms hihi)

      Like

Geef een reactie

