Bekendmaking: MIJN LOGO :)

Vandaag een heel speciaal artikel en vandaar dat hij vandaag ook iets later gepubliceerd is dan normaal gesproken. Zoals iedereen waarschijnlijk al weet, doe ik een visagie opleiding en wil ik uiteindelijk voor mijzelf aan de slag. Vandaag ga ik jullie iets laten zien dat mij hier alweer een stapje dichterbij brengt. Ik ben nu al zo’n twee weken bezig met het ontwerpen en bedenken van een Logo. Afgelopen maandag was het dan zover en heb ik het logo opgehaald. Het logo is uiteindelijk gemaakt door een studente die Graphic design studeert en ik vind hem erg mooi geworden.

Ook betekend dit dat ik de naam bekend kan maken, aangezien die in het logo verwerkt is, namelijk Make- up By Ariadne. Ik vind het heel erg leuk om mijn logo met jullie te delen en die zal vanaf nu ook op mijn social media gepubliceerd zijn. Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden geworden.

Dan zal ik hem nu maar laten zien, hieronder staat hij:

Logo - Ariadne.jpg

 

Tot vrijdag 🙂

Liefs Ariadne

P.S. Wil je op de hoogte blijven? Volg mij dan op instagram @makeupbyariadne Of lijkt het je een keer leuk om model te zijn voor mij? Stuur mij dan een mailtje naar ariadnevanarkel@outlook.com

2 gedachtes over “Bekendmaking: MIJN LOGO :)

Geef een reactie

