Mijn make-up wishlist

Persoonlijk denk ik dat iedereen die dit artikel leest en gek is op make up, ook een wishlist heeft. Ik in ieder geval wel en deze wil ik graag met jullie delen. Natuurlijk zijn er altijd al producten geweest die ik graag zou willen hebben, maar sinds dat ik aan mijn visagie opleiding ben begonnen, wordt die wishlist steeds groter.  Ten eerste zou ik natuurlijk willen dat de Sephora in Nederland zou zitten, want ik zou daar weer echt lekker willen gaan shoppen en mooie producten willen gaan kopen. Aan de andere kant maar goed dat die er niet zit, anders dan ga ik te veel geld uitgeven haha. Verder bestaat mijn wishlist eigenlijk alleen maar uit producten die nogal prijzig zijn en die ik dus niet zo snel zou aanschaffen. Dus laat ik maar snel beginnen met mijn wishlist. 

#1: Palette van Viseart

Artikel blog producten

Toen ik het instagram account van Sephora ging volgen, kwam ik regelmatig een palette van dit merk tegen. Ook kwam ik erachter dat de prijzen voor deze palette erg hoog zijn. Ik ging opzoek naar dit merk en kwam zo op de website van de Boozyshop.nl en daar zijn ze dus ook te koop. Alle palette hebben hele mooie en gepigmenteerde kleuren en daarom staan deze ook bovenaan mijn lijstje. Het is alleen jammer dat je voor 1 palette bijna €75 euro betaald. Van dit merk verkopen ze zowel oogschaduw als blush palettes en ik wil zelf heel graag een nude oogschaduwpalette hebben van dit merk.

#2: MAC Lightscapade

images

Deze highlighter van MAC heb ik ook al een tijdje op het oog. Ik heb nu al de Soft & Gentle van MAC en daar ben ik erg enthousiast over. De kleur Lightscapade is lichter van kleur en heeft ook een hele sterke pigmentatie, vandaar dat ik er erg van gecharmeerd ben geraakt. Verder vind ik het mooi als een highlighter op valt op het gezicht en dat doet deze zeker.

#3: Sephora kwasten

Afgelopen september ben ik natuurlijk op vakantie geweest naar Portugal en daar zat een Sephora, toen heb ik daar een oogschaduw-kwastenset gekocht en ik ben daar super tevreden over. Wat ik nu zou willen is nog meer kwasten van Sephora om mee te werken. Ze zijn namelijk zacht, mooi en super handig.

#4: Frankly Scarlet Blush MAC

mac_franklyscarlet001

Uit eigen ervaring weet ik dat ik de blushes van MAC heel erg fijn vind. Op dit moment werkt ik al met 3 verschillende powder blushjes van MAC en ben ik daar ook heel enthousiast over. Maar er staat nog zeker 1 kleur op mijn verlanglijstje die ik heel graag wil hebben. Namelijk de kleur Frankly Scarlet blush. Dit is een matte roze/rode kleur en deze blush is te krijgen als refill voor in het duopalette van MAC.

#5: Color Correcting MAC

cc_mac

Dit product is gewoon super handig om te gebruiken bij iemand die een hele droge huid heeft. Het is een vloeibare corrector, die de huid mooi neutraliseert. Dit product is gewoon super handig om te hebben als visagist, vandaar dat deze ook op mijn lijstje staat.

Dit is tot nu toe mijn wishlist, ik weet alleen zeker dat er nog zoveel producten bij gaan komen.

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel 🙂

Liefs Ariadne

p.s. alle afbeeldingen komen van internet 

 

Geef een reactie

