Oproepje: Modellen gezocht voor visagieopleiding!

Sinds februari ben ik dus gestart met een allround Visagie-opleiding aan de Dutch Beauty Academy in Amsterdam. Ik heb voor 3 maanden lang elke vrijdag school en krijg dan verschillende lessen. Ook heb ik voor elke vrijdag een model nodig, aangezien ik ’s middags van 13.00-17.00 praktijk heb. Nu is het zo dat ik nog opzoek ben naar een aantal mensen die voor mij model zouden willen zitten en ik dacht misschien vinden jullie dat leuk?!

Ik zoek nog 2 mensen als model, 1 voor 7 april, het liefst iemand met een Arabische afkomst en grote bewegende oogleden. Maar als je alleen grote bewegende oogleden heb ben ik ook al blij.

Daarnaast zoek ik nog iemand voor 5 mei, ik weet dat dit Bevrijdingsdag is en dus waarschijnlijk een moeilijke datum is om iemand te vinden. Maar ik hoop dat iemand kan. Deze les gaat over creatieve makeup en wordt dus ook heel erg leuk.

De school bevindt zich in Amsterdam en de tijden zijn dus van 13.00-17.00. Wel is het belangrijk om te weten dat je wel lang stil moet kunnen zitten 😉

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat er iemand kan 🙂

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Oproepje: Modellen gezocht voor visagieopleiding!

Geef een reactie

