Mijn top 5 beauty producten


Vandaag ga ik het hebben over mijn top 5 beauty producten waar ik graag mee werk. Zoals vele van jullie waarschijnlijk wel weten, volg ik sinds februari een visagie opleiding in Amsterdam. Daarvoor moet ik natuurlijk heel veel oefenen en maak ik dus veel mensen op. Dit heeft zo een aantal producten gecreëerd die ik erg fijn vind om mee te werken en die wil ik graag met jullie delen.

Op de foto kunnen jullie de producten zien, sommige zullen jullie waarschijnlijk wel bekend voorkomen.

#1: Revolution Flawless Palette

Dit palette zat ook al bij mijn favorieten van vorige maand. Ook zit deze absoluut in mijn top 5 op te gebruiken. De pigmentatie is niet alleen goed. Het palette is ook nog eens heel erg budgetproof en heeft veel mooie natuurlijk tinten. Ik gebruik dit palette erg vaak als ik mensen opmaak.

#2: Dermacolor concealer & corrector palette

Dit palette is samengesteld door mijn school en is dus niet in deze samenstelling te koop in de winkel. Het bevat in totaal 18 kleuren, waarvan 3 correctors, namelijk groen, oranje en roze. Voor de rest heeft het meerdere kleuren concealer, zodat er voor elke huidskleur wat bij zit. Het merk van dit palette is Kryolan en er zijn losse refulls te koop bij onder andere de Backstage winkel in Amsterdam.  De pigmentatie is heel goed en deze concealer & correctors geven hele goede dekking.

#3: Lipstick van LCN

Dit make up merk is misschien niet in Duitsland te koop en anders alleen online voor make up artiesten. Dit is een Duits merk en ik ben erg enthousiast over deze lipstick. Het is een glanzende lipstick met heel veel pigment en eentje die goed blijft zitten. Dit is een mooie rode kleur en deze gebruik ik erg vaak omdat lippen nog niet mijn sterkste kant is 😉

#4; Soft & Gentle Hightlighter

Deze hebben jullie ook al eerder voorbij zien komen. Dit is een heel bekend MAC product die je veel onder de beautybloggers tegenkomt. Ook ik ben er heel enthousiast over en gebruik hem heel erg graag. Soft & Gentle heeft een hoog shimmer gehalte en is dan ook heel goed te zien als highlighter, maar toch is hij ook heel suptiel.

#5: Blushjes van MAC

Tot slot gebruik ik de blushjes van MAC heel veel. De pigmentatie is heel goed en je moet al gauw oppassen dat je niet te veel van het product gebruikt. Ik vind alle drie de kleuren even fijn en ik kijk al heel erg uit om nog meer mooie tinten blush van MAC aan te schaffen.

 

Dit was mijn Top 5 producten waar ik graag mee werk, ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden 🙂

Liefs Ariadne

Vergeet mij niet te volgen op mijn instagram @ariadnevanarkel

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

