Dagje met mij mee #2: PIZZALUNCH MET LAURA PONTICORVO

Vandaag is het vrijdag 17 februari, het is niet alleen de dag voordat ik naar Disneyland ga, maar ook drukke schooldag. Mijn dag begon rond 8 uur en ik had toen een uur de tijd om mij klaar te maken en mijn spullen te pakken. Gelukkig had ik de vorige dag al bijna alles klaar gezet. Ik maakte mij op en trok iets leuks en daarna was ik klaar om te gaan. Mijn ouders waren vandaag vrij en dus brachten zij mij naar Haarlem station, dat scheelde mij toch nog wat tijd. Ik nam de trein naar Sloterdijk en daar de metro richting Jan van Galenstraat. Daar stapte ik uit en toen liep ik naar school. Met een koffer gevuld met make up, kwam ik aan bij mij school en zocht ik een plaatsje. Toen vertelde ik ook mijn docent dat ik een pizzalunch van Laura Ponticorvo had gewonnen en dat zei 17 pizza’s om 12.15 zou komen brengen voor ons allemaal. Iedereen vond dat heel erg leuk.

Eerst kregen wij die ochtend nog heel erg veel nieuwe informatie. Ook werd alles voorgedaan op een klasgenoot, zodat wij een goed beeld kregen. De ochtend ging erg snel en voordat ik het wist stond Laura Ponticorvo voor de deur met tassen vol met pizza’s. Ik keek mijn ogen uit. Ik vond het echt een eer dat Laura mij had uitgekozen om een pizzalunch te geven. Zelf win ik eigenlijk nooit wat en ik was dus ook volkomen verbaasd toen Laura mij maandags een berichtje stuurde via instagram. Laura bleef tot ongeveer 13.00 en wij hebben gezellig gekletst over onder andere de opleiding, maar natuurlijk ook over haar vlogs. Daarna maakten wij ook nog wat filmpjes en foto’s, zodat ik deze middag niet snel kan vergeten.

Om 13.00 ging zij weg en daarna was het weer tijd om hard aan de slag te gaan. Een vriendinnetje van mij was mijn eerste model en bij haar heb ik 2 verschillende looks moeten doen, een basislook en een look van vroeger. Het was een hele leerzame schooldag.

Inmiddels was het al 17.00 en tijd om naar huis te gaan. Ik pakte mijn spullen weer in, kreeg een huiswerkopdracht mee en pakte de metro naar Sloterdijk en daarna de trein naar huis. Deze avond bleef die vriendin die model was ook gezellig eten. Dat kwam omdat zij de dagen dat wij in Disney zijn, op mijn hondje gaat passen, dus we moesten nog wat dingetjes door spreken.

Na het eten was het voor mij een beetje stressen, ik moest mijn koffer nog inpakken, kwasten wassen, handtas inpakken en douchen. Na dat ik dit allemaal had gedaan was ik er wel helemaal klaar voor om naar Disneyland te gaan. Rond 22.00 werd Roy ook bij ons thuis afgezet en eigenlijk vlak daarna besloten wij lekker naar bed te gaan, aangezien wij de volgende dag al vroeg op moesten.

 

Ik hoop dat jullie dit weer een leuk artikel vonden.

De vlog van de Pizzalunch van Laura Ponticorvo komt als het goed is vandaag online om 10.00! Allemaal kijken dus!

Tot snel 🙂

Ariadne

Een gedachte over “Dagje met mij mee #2: PIZZALUNCH MET LAURA PONTICORVO

Geef een reactie

