Favorieten van Februari

Vandaag heb ik weer eens een favorieten artikel voor jullie. Zoals de meesten wel weten, ben ik natuurlijk begonnen aan mijn visagie opleiding en ben ik elke week druk met het opmaken van mensen. Hierdoor gebruik ik ook veel verschillende producten en ik heb afgelopen maand zeker een aantal favorieten erbij gekregen en die ik wil graag met jullie delen.

Ten eerste kunnen jullie op bovenstaande foto een heel mooi palette zien staan. Deze is van Revolution en heet Flawless. Dit palette had ik al een tijdje op het oog. Ik had hem online gezien, maar wist dat Revolution ook bij de Etos te koop is. Dus ik ging daar heen om de kleuren te swatchen en ik was er erg verbaasd over. Ongeveer een week later kocht ik het palette en ik kan er sindsdien niet meer van af blijven. De pigmentatie vind ik heel goed en telkens verbaas ik mij daar weer over. Ik gebruik het palette bijna elke keer als ik een look bij iemand neerzet. Het palette bestaat uit zowel matte als glinsterende tinten, dit sprak mij ook heel erg aan. Zo kan je met dit palette een mooie look samen stellen. Over het algemeen zijn het mooie nude kleuren en gebruik ik dit dus voornamelijk bij basismakeupjes en smokey eye. Ik raad dit palette zeker aan. Hij is bij sommige Etos filialen te koop voor maar €12,99.

Als tweede zien jullie een hele bekende highlighter van MAC Cosmetics. Dit is de kleur Soft en gentle en is heel bekend tegenwoordig. Deze highlighter is ook zeker mijn favoriet. Hij heeft een mooie pigmentatie en is lekker aanwezig op het gezicht. Verder blijft hij ook lang en mooi zitten en brengt heel makkelijk en fijn aan. Deze highlighter is zowel de koop in de MAC Pro stores, online, maar ook bij sommige Douglas filialen. Soft & gentle kost €31.00.

Daarnaast zien jullie nog een MAC product, namelijk een lipstickpalette met zes kleuren. Ik ben sowieso altijd al een fan geweest van de lipsticks van MAC en ook over deze 6 kleuren ben ik heel enthousiast. Zelf houd ik niet heel erg van die diepe kleuren, maar over deze zes ben ik heel erg enthousiast. Ze brengen allemaal heel makkelijk aan met een lipkwastje en blijven goed en lang zitten. Verder zijn alle zes de kleuren heel goed gepigmenteerd en heb je niet heel veel van het product nodig om een mooi geheel te creëren op de lippen.

Verder zien jullie nog twee accessoires op de foto. Als eerste de Beauty Blender, iets dat heel bekend is in de beauty wereld. Zelf had ik er natuurlijk al lang van gehoord, maar nog nooit gebruikt. Toch leek het mij wel handig en daarom heb ik hem aangeschaft en ik ben eigenlijk sinds het moment dat ik hem gebruik, verkocht aan het product. Het brengt foundation zo makkelijk aan en geeft een mooie afwerking met geen strepen, wat echt ideaal is. Het enige nadeel vind ik dat de Beauty Blender best veel product op neemt, dus voor mijn gevoel gaat het product snel op. Maar verder ben ik erg positief. De Beauty Blender is tegenwoordig in heel veel winkels te koop, ik heb die van mij gekocht bij de Ici Paris voor €18.00 en dat was goedkoper dan in andere winkels.

Mijn laatste favoriet van afgelopen maand is de Buffer Brush van de Etos. Deze is echt extreem zacht en brengt foundation heel makkelijk aan. Verder maakt deze kwast bijna tot geen strepen op het gezicht, doordat onder andere de haartjes heel dicht bij elkaar staan. Dit maakt ook dat deze kwast heel erg fijn werkt en handig is. Ik gebruik deze kwast in combinatie met de Beauty Blender en het is echt een perfecte combinatie samen. Ik breng de foundation eerst aan met deze Buffer brush, dit doe ik deppend en daarna ga ik er lichtjes overheen met de Beauty Blender om meer één geheel te creëren. Deze Buffer Brush is te koop bij de Etos en kost ongeveer €4 euro.

Dit waren al weer mijn favorieten van afgelopen maand. Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel.

Liefs Ariadne 🙂

Geef een reactie

