Vakantiedagboek #3: Disneyland Paris

Vandaag was het alweer de laatste dag in Disney, het afgelopen weekend is zo snel gegaan. Maar gelukkig hebben we nog een klein dagje om te genieten in Disney.

De dag begon weer vroeg en ik pakten vrijwel meteen mijn spullen in, zodat dat alvast klaar stond. Roy en ik hadden een strakke planning gemaakt voor vandaag en dat zou haalbaar geweest moeten zijn, maar achteraf was het ons niet gelukt. 

Na dat wij ontbeten hadden, zorgden wij ervoor dat wij onze spullen gepakt hadden en dat wij uitgecheckt waren. Daarna liepen wij richting het park. Vandaag wilde wij eigenlijk beginnen in Disney park, daarna naar de Studio’s en daarna weer naar het park om te eten. Helaas liep dat wat anders, aangezien het al bijna 10 uur was. Dus we liepen naar het disneyland park en zagen dat het best wel druk was en dat fastpass tickets halen ook niet lukte, toen besloten wij richting de Studio’s te gaan. Toen wij daar waren ging Roy meteen in de Tower of Terror, daar was gelukkig een korte wachtrij. In die tussentijd zat ik lekker op een stoeltje een kopje thee te drinken en de Tower of Terror goed in de gaten te houden. 

Na die attractie hebben wij fastpass tickets gehaald voor Ratatioulle, daar was de wachtrij enorm. Helaas zijn wij daar uiteindelijk niet meer in geweest. Daarna wilde Roy nog een keer in de Rock & Rollercoaster, helaas deed die het niet, dus dat ging ook niet door. 

Inmiddels was het al 11.00 en was het tijd om naar de Auto stuntshow te gaan. Ik moet zeggen dat het best tegenviel. Er zat wel actie in, maar voornamelijk heel veel gepraat en dat was jammer. 

Na die show, liepen wij naar het andere park en gingen wij in de rij staan voor Peter pan, om die nog een keer te doen. Ik merkte toen ook dat ik best wel moe was eigenlijk. 

Daarna was het al weer tijd om richting het restaurant te gaan waar wij gingen lunchen. Dat was hetzelfde restaurant als op de eerste dag. Daar hebben wij wederom weer heerlijk en veel gegeten.

Toen onze buikjes lekker gevuld waren liepen wij richting de uitgang van het park, maar wij gingen wel nog even langs de winkeltjes om nog wat dingetjes te kopen, dit hadden wij namelijk nog niet echt gedaan.

Ik had wat dingetjes gekocht en ik heb wat dingetjes van roy gekregen, maar ook heb ik een mini mouse knuffel gehad van mijn ouders.

Inmiddels was het al 5 uur en toch echt tijd om richting de auto te gaan. Ik had echt geen zin om naar huis te gaan. 

Rond 6 uur reden wij dan echt weg richting huis. We haddeb dus nog een flinke rit voor de boeg.

Ik heb echt een super leuk weekend gehad en een weekend die ik niet snel zal vergeten ❤

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Vakantiedagboek #3: Disneyland Paris

Geef een reactie

