Dagje met mij mee #1: Eerste schooldag


Vandaag was het dan zover. Mijn dag begon rond 07.30, ik kleedde mij aan, maakten mij op en zorgde dat alles klaar stond. Het was best wel een rustige ochtend, waar ik erg blij mee was. Zelf had ik best een beetje zenuwen, na ongeveer 1 jaar geen school meer te hebben gehad, ging ik vandaag weer voor het eerst naar school. Vandaag is het namelijk 3 februari en start ik met mijn visagie opleiding 🙂

Ik vertrok rond half 9, zodat ik zeker wist dat ik op tijd zou komen, want ik wilde natuurlijk geen slechte eerste indruk maken. Ik ging met de trein naar Amsterdam Sloterdijk en pakte daar de metro. In totaal was ik binnen 30 minuten op de locatie.

De dag begon met heel veel nieuwe informatie, maar ook al met een stuk theorie. ‘S middags begon het praktijk gedeelte, waarbij wij elkaar moesten opmaken met een klein beetje kennis. Ik moet zeggen dat ik het best lastig vond. Het kiezen van de juiste foundation en het mengen ervan wordt nog een hele opgave. Als ik eerlijk ben ging de dag echt heel erg snel. Voordat ik het wist was de dag alweer voor bij en zat ik in de trein naar huis met een super overvolle tas met allemaal make upjes. Dat was namelijk mijn visagie pakket die ik heb aangeschaft. Daar kan ik voorlopig even meet voort haha.

Rond 18.15 was ik weer thuis en ging ik eventjes rustig al mijn producten bekijken, want dat waren er nogal wat.


Dit was mijn hele leuke eerste schooldag. Willen jullie meer weten? Dan hoor ik het graag!

Liefs Ariadne

Geef een reactie

