Parfum Stash Februari 2017

Vandaag weer een nieuw soort artikel, namelijk een parfum stash. De afgelopen jaren heb ik meerdere soorten parfums gedragen, gekocht en gekregen en inmiddels weet ik wel wat ik lekker vind, maar ik ben zeker altijd weer opzoek naar nieuwe heerlijke geuren. 


Om te beginnen zien jullie waarschijnlijk dat ik geuren heb van verschillende merken. Van deze 7 heerlijk geuren heb ik natuurlijk ook een aantal favorieten. Namelijk de Lovestory van Cloë en de Honey van Marc Jacobs.

Ik begin helemaal aan de linkerkant van de foto, dat is de Richi, Richi van Nina Richi te zien. Deze parfum ruikt heerlijk en heeft een sterkere geur dan mijn andere parfums, waardoor je hem wat langer blijft ruiken. Dit is een verkwikkende en frisse geur, die ruikt naar bergamot en rabarberschil en heeft als ingrediënten Roos en tuberoos.

Daarnaast staat de geur Sun van Jill Sander. Als ik eerlijk ben weet ik niet echt wat ik van deze geur moet vinden. Het is wel echt een geur voor in de zomer. Maar het is niet helemaal een geur voor mij. Deze geur is één van de bekendste en meest verkochte geuren ter wereld. De geur bestaat uit noten van bergamot, zwarte bes, rozenhout, jasmijn, lelie, oranjebloesem en viooltjes.

Daarna komen wij bij de Bruno banani geur, deze geur vind ik erg lekker op als dagelijkse geur te gebruiken. Hij is heerlijk zoet van geur en ruikt naar Patchoeli en jasmijn. Deze geur gebruik ik op dit moment erg veel.

Daarnaast staan 3 Marc Jacobs Parfums: Dot, Honey & Daisy. Ik moet eerlijk zeggen dat de Daisy geur een niet echte Marc Jacobs is, ik heb hem gekregen in Thailand, dus ik kan niet precies vertellen wat voor geur die heeft. De Dot parfum is een winterversie van de collectie en de Honey parfum de zomerversie. Dot ruikt naar een mix van rode bessen, sappig dragonfruit en zoete kamperfoelie. En is een wat meer aanwezige geur die echt heerlijk is om ’s ochtend op te spuiten en die ook goed blijft zitten. De Honey versie is een wat zachtere geur die iets sneller vervliegt en ruikt lekker bloemig.

Tot slot heb ik mijn favoriete parfum van dit moment en dat is de Lovestory van Cloë. Deze heb ik december 2015 gekregen en ik vind het echt een heerlijke vrouwelijke geur. Deze geur ruikt naar oranjebloesem en Stephanotis jasmijn en blijft zeker wel de hele dag hangen.

 

Dit was mijn parfumstash op dit moment.

Liefs Ariadne 🙂

Een gedachte over “Parfum Stash Februari 2017

Geef een reactie

