Bookstuff #1: Make up- Xelly

Waarschijnlijk hebben jullie het al aan de titel kunnen lezen, maar vandaag ga ik het hebben over een boek. Zelf ben ik echt geen lezer en kies ik het liefste boeken met zo min mogelijk tekst en veel plaatjes ;). Maar toen ik over dit boek las op internet, wist ik meteen dat ik deze wel wilde hebben. Ik heb hem uiteindelijk met Sinterklaas gekregen en snel uitgelezen. Nu is het wel zo dat hier ook  veel foto’s in staan, maar ook veel tekst en het voordeel is, is dat het gaat over een onderwerp dat mij interesseert, namelijk Make up.

Het boek heet Make up en is geschreven door makeup artist Xelly Cabau van Kasbergen. Het boek leest lekker makkelijk weg en is voornamelijk erg handig, je komt namelijk zelfs nog dingen tegen die je niet weet. Xelly geeft met dit boek een handig handleiding van het het aanbrengen van de juiste producten tot lifestyle, er word van alles in besproken. Ik raad het boek aan iedereen aan die graag meer informatie wil over het aanbrengen van make up, maar ook als je gewoon een leuk make up boek wil, of als je natuurlijk gewoon helemaal dol bent op make upjes. Het boek is bij verschillende boekhandelaren te koop, maar ook via internet te bestellen. Het boek van de foto kost €15.00.


Hebben jullie dit boek al gelezen?

Liefs Ariadne

Geef een reactie

