Kiko shoplog

Een aantal weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij de Kiko Milano. Voor degene die mij al een tijdje volgen, die weten dat ik erg fan ben van de Kiko en dat ik het merk ook al een aantal jaar ken. Aangezien de Kiko voor mij niet echt om de hoek zit en ik wel graag van hun sale gebruik wilde maken, besloot ik een bestelling online te doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nooit meer ga doe, de kleuren van alle producten pakten heel anders uit dan dat ik had gehoopt. En daarnaast duurde het ook nog 10 werkdagen voordat het pakketje binnen was gekomen. Maar goed, misschien viel de bestelling kwa kleuren tegen, maar aan de kwaliteit is zeker niks mis.


Ten eerste heb ik een mascara gekocht, deze zijn bij de Kiko niet zo duur en leveren een goed resultaat. Ik heb de Volume Attraction Mascara gekocht. Deze kocht ik omdat ik erg gecharmeerd was van het borsteltje. Deze mascara wil ik gaan gebruiken als ik aan de slag ga als visagiste, dus hij ligt nu nog bij mijn voorraad. Deze mascara kost €7,90.

Daarnaast kocht ik een nieuwe eyeliner, dit is een limited edition en hier bij geld dus OP = OP. Deze eyeliner heeft een dunne en een dikke kant, zodat je makkelijke een dun of dikker lijntje kan trekken. De pigmentatie is heel goed en ik ben heel benieuwd wat ik er van vind als ik hem op langere termijn gebruik. De eyeliner heet Graphic Gaze Double eyemarker en kost ongeveer €4.

Tot slot heb ik 2 lipproducten besteld. 1 normale lipstick, die in de vaste collectie van de Kiko zit. Deze kost €1.90 per stuk. Ik heb deze in de kleur 901, het is een prachtige nude kleur en de pigmentatie is ook erg goed van deze lipstick. Ook heb ik een Lipgloss balm gekocht. Deze heeft hetzelfde systeem als een chubby stick. Deze is van de Limited Collectie Urban Sheen en heb ik in nummer 6. Dit is een mooie rood/oranje kleur en dekt ook erg goed. De kost ongeveer €3.
Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden.

Liefs Ariadne

Geef een reactie

