Just me and my life #Upload

Vandaag een heel kort artikel met meer informatie over de vaste upload dagen in 2017. Zoals ik al eerder had gezegd in een artikel, zou ik hier nog een kort artikel over schrijven. Het is nu eind januari en per 1 februari wil ik weer op vaste dagen gaan uploaden. Om te beginnen word dat 2 keer per week, namelijk op de woensdag en de vrijdag. Als dat allemaal goed gaat en ik veel leuke onderwerpen voor artikelen weet, wil ik ook op de maandag gaan uploaden, maar dat is iets voor de toekomst.

Natuurlijk blijft één van de hoofdonderwerpen van mijn blog reizen. In 2016 heb ik erg veel reizen mogen maken en heb ik daar ook veel over geschreven. Dat wil ik nog steeds blijven doen. Verder ga ik volgende week ook beginnen aan de visagie opleiding, hier wil ik denk ik een reeks van maken met steeds een soort update met wat ik leer en hoe ik het vind en natuurlijk wil ik mijn werk aan jullie laten zien. Ook zal ik jullie op de hoogte houden over mijn studie die ik vanaf september ga doen. Daarnaast schrijf ik natuurlijk ook nog over lifestyle, beauty en food. Mochten jullie nog leuke ideeën hebben voor artikelen, dan hoor ik het graag!

 

Tot snel 🙂

Liefs Ariadne

Geef een reactie

