Bye 2016, hey 2017⭐️

Ten eerste iedereen nog de beste wensen, ik weet dat ik hier een beetje laat mee ben, maar beter laat dan nooit 😉.
Eerlijk gezegd wist ik niet precies wat voor een artikel ik wilde schrijven, aangezien ik wat dingen wilde vertellen over vorige maand, maar ik ook een aantal leuke mededelingen heb voor jullie. Ik vond dat 3 update artikels achter elkaar wel heel veel zouden zijn, daarom dat ik het nu combineer in 1☺️.

Ik moet zeggen dat ik 2016 goed heb afgesloten, ik ben in december weinig bezig geweest op mijn blog of op sociaal media en dat had zo zijn reden. Ik was door mijn werk gevraagt of ik de week van 5 december veel kon werken, omdat wij nogal veel boekingen hadden en veel extra kantoorwerkzaamheden. Ik heb die week 7 dagen lang gewerkt en heb denk ik zo’n 60 uur gewerkt die week. Het was ontzettend leuk om te werken en we hebben de tofste feestjes gehad. Wat ik ook ontzettend tof en gaaf vond was de Masters of Lxry in de RAI Amsterdam. My greatest party was daar ook in 2016 weer onderdeel van en ik heb mee geholpen opbouwen en heb zelf ook een dagje op de beurs geholpen. Wij hadden een super mooie stand in het thema van ” beauty and THE Beast”. Ik heb deze maand dus heel veel gewerkt. Verder heb ik ook heerlijke kerstdagen gehad met mijn familie en mijn lieve vriend. Met oud en nieuw heb ik niet heel veel bijzonders gedaan.

Ook 2017 is best goed begonnen voor mij, dan weet ik wel dat dit pas de tweede week is, maar ik heb nu al veel positieve nieuwtjes te melden, dus las ik daar maar even mee beginnen.
Ten eerste ga ik in februari dan toch echt beginnen aan iets wat ik al zo ontzettend lang wil doen, namelijk een visagie opleiding. Dit is al een lange tijd een droom voor mij en sinds 2 weken staat dit vast en ga ik vanaf 3 februari elke vrijdag naar school voor 3 maanden om mijn MUA diploma te halen. Dit ga ik doen bij de Dutch Beauty Academy in Amsterdam. Natuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik daar mee maak! Ook ben ik van plan om daarna als freelance MUA aan de slag te gaan, hierover later ook nog meer informatie ☺️.

Dan weet ik sinds dinsdag dat ik volgende maand naar Disneyland ga, ook hier heb ik ontzettend veel zin in. De laatste keer dat ik er ben geweest, was toen ik 10 jaar werd, dus al weer 10 jaar geleden. Hou mijn instagram in de gaten voor eventuele foto’s.

En dan tot slot ben ik echt begonnen met het halen van mijn autorijbewijs. Ik heb vrijdag mijn theorie examen en daarna ga ik beginnen met lessen. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik moet wel zeggen dat ik het wel een beetje eng en spannend vind om te gaan rijden, maar het komt vast wel goed.
Verder ga ik het in 2017 even helemaal anders met betrekking tot mijn blog, ik ga andere upload dagen en tijden doen en komt er meer regelmaat in. Verder wil ik meer artikelen schrijven over verschillende categoriën, maar hier komt allemaal meer over als het zover is.

Tot snel⭐️🍷

Liefs Ariadne

Geef een reactie

