Vakantiedagboek #2; Shopping

Vandaag werden Roy en ik wakker in een heel lekker groot Kingsize bed. Wij hadden allebei heerlijk geslapen en waren ook al vroeg wakker. Wij maakten ons klaar voor het ontbijt, waar ik al veel positieve reviews over gelezen had, dus wij waren erg benieuwd. Wij kwamen aan in de ontbijtzaal en er stond een super groot ontbijtbuffet opgesteld. Dat werd dus smullen. Er was van alles, allemaal soorten broodjes, warme maaltijden, yoghurtjes, fruit, pannenkoeken en je kon je eigen Belgische wafels maken. Nadat wij onszelf helemaal vol gestopt hadden met eten, maakten wij ons verder klaar om de stad in te gaan.

Om 10.00 pakten wij de bus naar Groenplaats en ongeveer 20 minuten later waren wij daar aangekomen. We liepen door de verschillende winkelstraten en liepen vele winkels in. Ook was ik opzoek naar een ‘goedkope’ Belgische Chocolaterie, om bonbons te kopen. Na al een tijdje rondgelopen te hebben, bezochten wij de Kathedraal, die zich op de Groenplaats bevond. Daarna gingen wij weer verder winkelen en heb ik uiteindelijk ook nog 2 dingetjes gekocht en ook nog Belgische bonbons. Rond 14.00 lunchten wij bij een leuke Tearoom in een zijstraatje van de winkelstraat en daar namen wij een lekkere pistolet met brie en honing. Daarna liepen wij terug naar het station, om uiteindelijk daar de tram te nemen naar het hotel. Eenmaal in het hotel aangekomen, gingen Roy en ik even naar de Sauna en daarna hebben wij gedoucht en ons klaar gemaakt om weer naar het centrum te gaan.

Wij aten bij een Italiaan, die volgens mij heel succesvol is, aangezien hij 4 lokaties heeft zitten in dezelfde straat. het was heel erg druk binnen, maar het eten was echt heel erg lekker. Na het eten liepen Roy enen ik naar het station en daar namen wij de tram richting het hotel. Eenmaal in het hotel aangekomen, gingen wij heerlijk naar bed.
Liefs Ariadne

Geef een reactie

