Leuke liedjes

Bij mijn vorige artikel vertelde ik dat ik dat ik de nazomer periode op mijn blog er nog even in wilde houden, dat geld ook voor dit artikel. In dit artikel heb ik een paar leuke liedjes voor jullie die nog een lekkere zomerse sfeer geven. Natuurlijk gaan wij nu al richting december en richting de kerstliedjes, maar voor die tijd wil ik deze songs nog even met jullie delen πŸ™‚

1; La Bicicleta –> Carlos Vives & Shakira

2; Tu Γ©s a Mulher –> C4 Pedro

3; Curticao –> Anselmo Ralph

4; Break of Dawn –> Nelson Freitas

5; Ain’t your Mama –> Jennifer Lopez

6; Let me love you –> Justin Bieber & DJ Snake

7; Turn me on –> Kevin Lyttle

8; Loucos –> Matias DamΓ‘sio

 

Liefs Ariadne πŸ™‚

Geef een reactie

