Favorieten van oktober

Vandaag wil ik met jullie mijn favoriete producten delen van afgelopen maand. Ik heb 8 producten die ik de afgelopen maand veel gebruikt heb en waar ik zeker enthousiast over ben. Deze producten wil ik graag met jullie delen vandaag!

#1; Vichy Cleansing milk 3 in 1
Dit product heb ik leren kennen door middel van mijn mams, zij gebruikt Vichy al jaren en nadat ik meerdere reinigingsproducten heb geprobeerd, ben ook ik overgestapt naar deze Cleansing milk. Het is een heel fijn product dat de make up er heel snel afhaalt. Het product voelt heel zacht op de huid en zorgt ook dat je een lekker zacht huidje ervan krijgt. Vichy is best wel prijzig vind ik zelf, maar je doet er wel een lange tijd mee en het is goede kwaliteit. Dit product kost zo’n €14 euro.

#2; Kiko lipstick nr 112
Deze lipstick had ik in eerste instantie al een tijdje, tot dat er iets in mijn tas gelekt heeft en ik de lipstick niet meer kan gebruiken. Daarna heb ik een nieuwe gekocht, want dit was al zeker voor een langere periode mijn favoriete lipstick. Afgelopen maand heb ik hem weer een soort van ‘herontdekt’, aangezien ik de laatste tijd alleen nog maar andere lipsticks droeg. Maar sinds ik deze weer uit de kast getrokken heb, ben ik weer helemaal enthousiast. Het is een super mooie cherry rode kleur en de pigmentatie is geweldig. Deze lipstick kost zo’n €9 euro.

#3; Kiko Luxurious Lashes Mascara
Deze mascara kocht ik in de sale voor €3.90 bij de Kiko in Portugal (is ook in NL te koop). De afgelopen maanden heb ik veel verschillende mascara’s geprobeerd, maar was ik over weinig echt enthousiast, totdat ik dit koopje kocht. De mascara heeft een heel groot borsteltje dat voor je onderwimpers misschien heel onhandig is, maar voor je bovenwimpers ideaal is om veel volume en lengte te creëren.  Ik raad deze mascara dus echt aan!

#4; Lush Handy Gurugu handcrème
Deze handcrème kreeg ik van een vriendin voor mijn verjaardag. Aangezien we nu alweer richting de winter gaan, begin ik alvast met het insmeren  van mijn handen, want ik krijg met dat koude weer heel snel droge handen. Deze handcrème voed je handen heel goed en heeft een boterachtige substantie, wat heel fijn voelt. Verder blijft de handcrème voor een wat langere tijd vettig op de huid zitten, wat ik altijd wel fijn vind.


#5; Essence & Sleek palette
Deze 2 paletten heb ik de afgelopen maan een aantal keer gebruikt en zijn in combinatie met elkaar echt super fijn. Het bevat allebei mooie nude tinten en de pigmentatie is geweldig! Het essence palette kost zo’n €4 euro en het Sleek palette zo’n €10 euro.

#6; Kiko nagellakje
Dit mooie rode nagellakje van de Kiko is al een hele tijd mijn favoriet en ook zeker afgelopen maand weer. Ik heb hem heel vaak opgehad en ik vind hem echt prachtig. De lipstick van Kiko die ik al eerder in dit artikel noemde past er ook heel erg mooi bij. Het lakje dekt goed en bevat een hele mooie kleur.

 

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden?! Hebben jullie nog vragen?, tips?, ideeën? Dan hoor ik het graag!

Liefs Ariadne

2 gedachtes over “Favorieten van oktober

Geef een reactie

