Vakantiedagboek #7: Laatste dag

Nadat ik vandaag opstond ging ik meteen beginnen met het pakken van mijn spullen, vandaag gingen wij namelijk weer naar huis, wel pas vanavond om 22.00, dus we hebben nog de hele dag.

Na het ontbijt gingen wij eventjes langs de Apolonia, om daar verse Pastel da nata te halen, omdat ik die mee wilde nemen naar Nederland. Ook reserveerden wij een plekje bij een restaurantje voor vanavond, zodat wij daar lekker konden gaan eten.

Toen wij weer terug waren in het huisje gingen wij lekker bij het zwembad liggen en nog eventjes genieten van het heerlijke zonnetje. Vandaag lunchten wij wat later en hebben wij een salade gemaakt van allerlei restjes die wij nog over hadden van deze week.

Ongeveer 1,5 uur later ging ik douche, mij omkleden en verder met mijn koffer inpakken, daarna gingen wij richting het restaurant. Daar heb ik echt heerlijke pasta met pesto gegeten en als dessert deelden wij een overheerlijk tiramisu. Daarna reden wij naar het vliegveld.
Op het vliegveld checkten wij in en hoorden wij dat wij alle drie verspreidt zaten over het vliegtuig. Toen wij door de douane waren geweest, gingen wij nog even kijken bij de winkeltjes en kochten wij nog iets voor mijn vader. Nog geen 45 minuten later konden wij al weer boarden en waren wij ready for take off. Rond  01.15 landden wij op Schiphol en stonden mijn vader en als verrassing Roy ons op te wachten. Ook merkte ik meteen dat ik weer in Nederland was, want het was behoorlijk koud meteen.

Ik heb weer echt een hele leuke vakantie gehad in Portugal πŸ™‚


Liefs Ariadne πŸ™‚

Meer foto’s van Portugal staan op mijn instagram @apiaovn

 

 

Een gedachte over “Vakantiedagboek #7: Laatste dag

Geef een reactie

