Glamour Beauty Lovers – Clinique

Afgelopen zaterdag ben ik samen met een vriendinnetje naar de Glamour beauty Lovers event geweest. Dit event was speciaal georganiseerd voor de beautylovers van Glamour, die producten testen van verschillende merken. Dit keer stond het helemaal in het teken van Clinique en de nieuwe collectie. Ik was één van de gelukkige winnaressen die hierbij aanwezig mocht zijn en wil jullie graag mijn ervaringen delen.

7;00: Dit was het moment dat mijn wekker ging en ik besefte dat ik een uur later helemaal klaar moest staan om weg te gaan, want ik had moest namelijk om 8.17 de trein halen om Haarlem station.

8;17:  Het was eventjes rennen, maar mijn vriendin en ik haalden op tijd de trein naar Amsterdam Sloterdijk. Daar eenmaal aangekomen, stonden wij op tram 12 te wachten die ons naar de Kinkerstraat zou brengen. Tijdens het wachten kwamen wij al een aantal mensen tegen die ook naar het event gingen, dus daar kletsten wij wat mee.

9;00: Het moment dat wij aankwamen bij het event, wij werden vriendelijk verwelkomd en mijn naam werd gechecked, daarna leverden wij onze jassen in bij de garderobe meiden en liepen wij de studio’s in. Wij kwamen binnen en er stond een mooi, gezond ontbijtbuffet klaar. 

9;15: Het event begon met een welkomstwoordje van Sanne en daarna nam Manuel Broekman het over. Hij liet weten wat wij konden verwachten vandaag en wat er allemaal te doen was. Er stond een stand van clinique waar wij de producten uit fe nieuwe PEP collectie konden testen, verder kon je je haar laten vlechten en kon je leuke foto’s maken en ze laten printen als magneet. 


9;30: Het was tijd om heerlijk een ontbijtje te pakken. Ik begon met een mini pannenkoekje en warm fruit, daarbij dronk ik een heerlijk bosbessen sapje. Het ontbijt was georganiseerd door Van Dam Catering en het zag er ook heel mooi uit. 

10;00: Na een lekker ontbijtje en wat informatie te hebben gekregen over de nieuwste collectie van Clinique, maakten mijn vriendin en ik ons klaar voor een intensieve yoga les. Deze les begon om 10.30 en duurde zo’n 40 minuten. Ik vond het zelf heel erg leuk om een keer te doen, dit was voor mij de allereerste keer en ik vond het een hele leuke ervaring. 
11;15: Het moment om ons haar in te laten vlechten. Ik kreeg een vissengraadvlecht on mijn haar. Na dat dat gebeurd was, lieten wij onze foto’s van vandaag nog even afdrukken als magneet en daarna liepen wij langzaam naar de uitgang. Wij haalden onze jassen op en kregen nog een hele leuke goodiebag met luxe miniatuur producten van de nieuwe PEP collectie van Clinique.


Het was een hele leuke ervaring en ochtend bij dit event. Binnenkort zal ik de producten reviewen en er meer informatie over vertellen. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen.

Liefs Ariadne 🙂

Een gedachte over “Glamour Beauty Lovers – Clinique

Geef een reactie

