Review: Moringa Lijn van The Body Shop

Soms heb je van die producten die je elke keer opnieuw koopt omdat je ze zo ontzettend fijn vind. Dat is bij mij ook het geval met de producten van de Moringa lijn van The Body Shop. Ik heb deze producten zo’n 3 jaar geleden ontdekt en ben sinds dat moment een hele grote fan van deze lijn. Vandaag wil ik jullie ook wat enthousiasme over deze lijn meegeven en daarom een leuke review over een aantal van deze producten.

#1: de body butter

Ik moet toegeven dat ik eerst niet heel erg fan was van de geur van deze lijn, maar toen ik eenmaal een product ervan had, ben ik er een soort van verslaafd aan geworden. De body butter ruikt, net zoals de andere producten van deze lijn, sterk naar moringa. Het is een hele zachte en dikke body butter, die je heel makkelijk aan brengt op de huid. Wel duurt het een tijdje voordat hij is uitgesmeerd, vanwege de dikte van dit product. Verder is deze body butter geschikt voor een droge huid en vind ik dat hij heel goed zijn werk doet. Het product blijft voor een langere tijd op de huid zitten en blijft wat vettiger, wat ik altijd heel fijn vind aan body producten. Ook werkt de body butter uitermate goed tegen extreme droge plekjes op de huid.

#2: de scrub
Ik hou zelf veel van allerlei scrubjes, zeker voordat je op vakantie gaat vind ik het fijn om te doen. Deze scrub bestaat uit een wat dikkere substantie met een grovere korrel, waardoor je de huid goed grondig kan scrubben. Ook dit product ruikt weer heerlijk. Nadat je de scrub hebt gebruikt, merk je meteen resultaat, namelijk de zachte huid die je er aan overhoud.Deze hand cream heb ik nu al een aantal keer opnieuw gekocht. Het is heel verzorgend en zacht. De crème heeft een dunnen structuur en je hebt er dus ook maar weinig van nodig. Hij maakt je handen heel zacht en hij werkt heel goed op droge plekjes.

#3: hand cream

Dit product heb ik al meerdere keren gekocht van deze lijn. Ik vind de hand crème heel erg fijn. Het heeft een dunne structuur, waardoor je dus maar heel weinig nodig hebt. Verder geeft het droge handen echt goede voeding, waardoor ze er weer prettig uitzien en aanvoelen. Ook is deze hand crème ideaal te gebruiken tegen droge plekjes.

#4: body mist

Tot slot de body mist, ik vind het een heerlijke, bloemige geur, die perfect is om op te spuiten in de koude herfst en wintermaanden. Je hebt niet heel veel van dit product nodig om een lekker te ruiken. De body mist blijft voor een body mist goed en voor een langere tijd zitten en deze is best sterk van geur.

Conclusie:

Mijn conclusie is dat alle producten van deze lijn erg fijn en verzorgend zijn, maar ook lekker ruiken. Wel is het een geur waar je echt van moet houden, omdat de geur nogal sterk is. Ik raad alle producten van deze lijn zeker aan jullie aan, ook lekker voor de aankomende maanden.

Liefs Ariadne 🙂

Geef een reactie

