Vakantiedagboek #4; let’s go to the beach

Vandaag was ik al vroeg wakker geworden doordat er een klein vervelend insectje op mij zat,dat mij nogal aan het plagen was deze ochtend. Toen dat eenmaal voorbij was, gingen wij ontbijten en ons klaar maken voor een heerlijk dagje strand. 

Rond 10.15 gingen wij richting het strand en ongeveer een half uurtje later zochten wij 3 heerlijke bedjes uit om daar lekker op te liggen de rest van de dag. Ook haalden wij een lekker kopje koffie en thee en gingen wij genieten van het zonnetje.

Gisteren hadden wij gereserveerd om bij een beachtent te gaan lunchen en dat gingen wij dus ook doen om 13.30. Wij aten bij Izzy’s. Daar at ik een heerlijke salade met zalm en garnalen. 

Ongeveer 2 uur later reden wij richting het huisje, spoelden wij ons even af en maakten wij ons klaar om naar een shopping mall te gaan. Namelijk die in Faro. Daar kwamen wij rond 17.00 aan en toen gingen wij lekker winkelen. 3 uur later zaten wij weer in de auto terug naar het huisje en daarna gingen wij heerlijk eten.

Na het eten douche en lekker slapen.

Liefs Ariadne 🙂

Meer foto’s van Portugal vinden jullie op mijn instagram @apiaovn

2 gedachtes over “Vakantiedagboek #4; let’s go to the beach

Geef een reactie

