Vakantiedagboek #2; shoppen

Vandaag stonden wij rond 09.30 op en gingen wij lekker ontbijten. Het was vandaag een beetje bewolkt, dus besloten wij om lekker te gaan shoppen. 

Rond 11.30 kwamen wij aan in het winkelcentrum dat in de buurt van Albufeira ligt. Eerst gingen wij een beetje rond kijken en daarna gingen wij pas echt shoppen. Ik moet zeggen dat ik nog nooit in mijn leven met zoveel tassen een winkelcentrum uitgelopen ben.

In de middag gingen wij een veel te groot broodje eten bij Vitaminos, het was lekker, maar echt veel te veel. Ik had een panini met tomaat, pesto en mozzarella.

Verder moet ik zeggen dat portugal echt een shopwalhalla is voor mij en dan zeker als ik het heb over schoenen. Ik heb zelf een heel klein maatje (35, soms 36) en dat is in Nederland echt een ramp, maar hier in Portugal is in elke schoenenwinkel wel maat 35 te vinden. Dus daar genoot ik volop van. 

Ook zijn wij langs de Kiko geweest en hebben wij daar heel veel leuke spulletjes gekocht in de sale. 

Rond 17.00 hadden wij het wel een beetje gehad en was mijn geld ook al bijna op hihihi. We liepen toen eventjes naar een hele grote supermarkt in het winkelcentrum om daar nog wat boodschapjes te halen, daarna reden wij naar het huisje. 

‘S avonds aten wij lekkere kip met salade en daarna gingen wij bankhangen met de Disneyfilm Doornroosje. 

Daarna heerlijk gedouched en gingen wij slapen.

Tot snel

Liefs Ariadne 🙂

Kijk voor meer foto’s op mijn instagram: @apiaovn

2 gedachtes over “Vakantiedagboek #2; shoppen

Geef een reactie

