Mededeling

Goedemorgen allemaal,

Deze ochtend wil ik eventjes een soort mededeling doen dat te maken heeft met het uploaden van alle blogartikelen. De afgelopen weken heb ik vaak elke dag een artikel gepost, dat had te maken met de vele vakantiedagboeken van alle reizen die ik heb gemaakt. Nu heb ik besloten om vanaf aankomende week terug te gaan naar het oude ritme. Aangezien dit soms een beetje lastig te zien was op welke dagen ik uploaden, wil ik dit hier eventjes duidelijk vertellen.

Er komt elke dinsdag en vrijdag en om de week op zondag een artikel online op mijn blog.

Ik hoop dat jullie nog steeds met veel plezier mijn blog lezen en laat het mij weten als je misschien nog ideeΓ«n hebt of tips.

Fijn weekend allemaal πŸ™‚

Liefs Ariadne

Geef een reactie

