Shoplog; Kiko milano

Vorige week zat ik nog in het zonnige Portugal en deze week zit ik al weer thuis in het koude Nederland.

Voor mijn verjaardag had ik een vakantie naar Portugal gehad van mijn ouders en daar ben ik dus vorige week geweest. Alle vakantiedagboeken daarover komen nog online. Ook heb ik daar veel geshopt en daarom wil ik mij vandaag verdiepen in een artikel over mijn geshopte dingen van de Kiko.

Ik ken de Kiko al heel wat jaartjes en ben er dus ook al heel lang fan van, ik was daarom ook heel erg blij dat de Kiko naar Nederland kwam. Maar toch moet ik zeggen dat ik shoppen bij de Kiko in het buitenland altijd wat leuker vind. Dat heeft onder andere te maken met de leuke acties die zij altijd hebben en fie in Nederland niet zo vaak zijn.

Ook in Portugal ben ik een aantal keer de Kiko tegen gekomen en waren er ontzettend leuke acties, dus ik heb er ook een aantal dingetjes gekocht.

Ten eerste heb ik een nieuwe mascara gekocht. Deze was nu afgeprijsd voor €3,90. Dit is de maxi brush mascara, zelf heb ik hem nog niet uitgeprobeerd, maar ik ben er heel erg benieuwd naar.

Ten tweedeheb ik 2 nagellakjes gekregen van mijn mams en mijn tante. Ewn lichtroze en een goude. Ik vond de goude heel mooi voor de feestdagen. Deze lakjes waren €1.90 per stuk.

Als 3de heb ik 3 lipgloss potloden gekocht en ik ben er helemaal fan van. Ze geven goede pigmentatie en het is super fijn om aan te brengen. Deze kostte nu €2.90 per stuk en waren zeker het proberen waard. Vandaar dat ik er ook 3 gekocht heb. Ik heb ze in de kleuren, 10, 16 en 3.

Als laatste heb ik een puntenslijper gekocht om de 3 potloden te kunnen slijpen. Deze was € 3.90

Liefs,

Ariadne 🙂

3 gedachtes over “Shoplog; Kiko milano

Geef een reactie

