Review: Golden Rose matte velvet

Vandaag heb ik een korte review over een nieuw product waar ik heel erg nieuwsgierig naar was. Begin september liep ik met een vriendin van mij in Haarlem centrum en brachten wij een bezoek aan de Golden Rose store. Ik vind dat de Golden Rose store de nagellak allemaal zo mooi uitgestald heeft staan in de winkel. Mijn oog viel toen op de matte velvet collectie. Ik had wel al eerder gehoord van matte nagellak, maar dan dat je een normale nagellak hebt en daarover heen een matte topcoat doet. Zelf ben ik daar niet heel erg fan van, maar naar de matte nagellakjes van de Golden Rose store was ik erg benieuwd.

Ik heb toen niks in de winkel gekocht, maar 2 dagen later was ik jarig en toen heb ik een blauwe matte velvet nagellakje gekregen. Veel mensen om mij heen waren ook heel erg benieuwd naar het nagellakje, dus daarom dat ik ook deze review schrijf.

Ik vind het flesje er echt mooi uit zien. Het heeft een mooie, lange, zwarte dop en de verlenging daarvan is een fijn, dun kwastje. Wat ik verder heel mooi vind van de buitenkant, is het matte gedeelte, waar zeg maar de nagellak in zit. De kleur heeft geen naam, alleen een nummer en dit is nummer 102.

Als ik mijn nagels lak, dan begin ik altijd met een basecoat, zelf vind ik dat je die bij dit lakje ook nodig hebt. Toen ik voor de eerste keer mijn nagels ging lakken met dit lakje, vond ik het heel erg wennen. Het is een matte nagellak, maar het heeft een glittertje in de kleur, waardoor het al gauw lijkt op een normaal nagellakje. Je merkt pas echt dat het een matte kleur is als het lakje is opgedroogd. De kleur brengt makkelijk aan, alleen is het wel aan te raden om 2 laagjes aan te brengen, anders kan je je nagels er door heen zien.

Mijn Conclusie:

Ik ben zeker tevreden over de Golden Rose matte velvet nagellak. Het heeft een mooie kleur, mooi flesje en is betaalbaar. Dus ik raad het zeker aan!

 

Liefs Ariadne πŸ™‚

4 gedachtes over “Review: Golden Rose matte velvet

Geef een reactie

