Review; ELF lipstick

Ongeveer een maand geleden ben ik terug gekomen uit Thailand. Thailand staat ook wel bekend om heel veel neppe spullen. Ook heb ik daar heel veel neppe make up gezien van Mac, Urban decay etc. Ik moet zeggen dat ik het allemaal heel erg duur vond voor een neppe variant. Zo betaalde je al gauw voor een neppe Mac lipstick, €13 euro en dan heb je geen idee of het goede kwaliteit is. Zelf heb ik geen neppe make up gekocht, wel kwam ik een drogist tegen waar ze allerlei leuke echte make up merken hadden en daar trof ik ook het merk Eyes Lips Face aan.

Ik had zelf al heel veel van dit merk gehoord en heb zelfs mijn vriend op pad gestuurd in London om het voor mij te kopen, maar helaas kon hij het niet vinden, wat niet heel veel uitmaakte, maar ik was nog steeds heel benieuwd naar het merk. Niets hielt mij dus tegen, dus ik moest van mijzelf in ieder geval 1 product kopen. Dat deed ik en ik kocht een lipstick voor 100 bath ( = +/- €2.50). Het was nummer 7711 kleur sociable. Het is een mooie, felle, roze kleur met een glittertje erin.

Verpakking:

Toen ik ‘ s avonds de lipstick uit de verpakking haalde, voelde de huls als goedkope kwaliteit, die eigenlijk heel snel uit elkaar zou kunnen vallen. Dus ik kreeg steeds meer nieuwsgierigheid naar het product. 

Product:

Toen ik de kleur op deed was ik eerst verbaasd, het gaf namelijk een goede pigmentatie voor die €2.50. Ook bracht de lipstick makkelijk aan. De lipstick is heel smeuïg en dat vind ik zelf altijd heel erg fijn aan een lipstick. 

Nu een maand verder heb ik hem al vaker opgehad en ben ik er achter gekomen dat de lipstick heel goed blijft zitten.

Conclusie:

Ik vind de lipstick echt een aanrader, dus mocht je in Engeland, Thailand of andere landen zijn waar ze ELF verkopen, dan zou ik er zeker een lipstick kopen.
Liefs Ariadne

3 gedachtes over “Review; ELF lipstick

Geef een reactie

