Vakantiedagboek #7; Zipline

Vandaag hoefden wij niet heel vroeg op te staan. Wel stond er weer een activiteit op de planning. Vandaag gingen wij namelijk zipline. 

Eerst gingen wij lekker ontbijten en daarna waren wij helemaal klaar om opgehaald te worden. We moesten eerst nog een heel stuk rijden met allerlei slingerbochten. Rond 10.15 waren wij bij het zipline park en werden wij in een groep gedeeld. Wij waren letter F en kleur Silver.

We kregen een speciaal zipline pakje aan en een helm op. Rond 11.30 werden wij met een busje naar het startpunt van de zipline gebracht. Bij dat punt kregen wij uitleg en daarna gingen wij van de eerste zipline af. We moesten over een heel parcour en ik moet toegeven dat ik het helemaal niks vond. Dus besloten de moeder van Roy en ik om halverwege te stoppen. Met knikkende knieΓ«n gingen wij het parcour af en ik moet zeggen dat ik heel blij was. 

Zo’n 45 minuten later waren de mannen er ook weer en was het tijd om te lunchen. Na het lunchen werden wij terug naar het hotel gebracht en gingen wij lekker zwemmen. 

‘S middags gingen wij vroeg douche en reden wij nog langs BMP om het vervolg van onze reis te plannen. Daarna gingen wij naar de stad en weer lekker eten bij de Italiaan. Daarna gingen Mike, Roy en ik door naar een typische thaiboxwedstrijd. Deze wedstrijd duurde ongeveer 2 uur en daarna pakten wij de tuktuk naar het hotel. Toen moesten wij nog even onze packbacks inpakken en konden wij lekker gaan slapen.

Liefs Ariadne

Geef een reactie

