Vakantiedagboek #8; Back home

Dag 11: Long day

Vandaag was het onze laatste dag hier en bleven wij wat langer in bed liggen dan normaal, aangezien het hard regende en bewolkt was. Het plan was eerst om lekker naar het strand te gaan, maar vanwege het weer ging dat helaas niet door.

We ontbeten lekker en pakten al onze spullen in. Toen het een beetje droog was liepen wij richting het stadje en gingen wij wat drinken bij Buffet Atlas. Daarna hebben wij nog wat gewandelt en de allerlaatste spulletjes gekocht.  Rond 16.00 gingen wij nog even avondeten bij Buffet Atlas en daarna liepen wij naar het apartement en zorgden wij dat we om 20.00 klaar stonden met de koffers om naar het vliegveld te gaan.

Nog geen 10 minuten later waren we op het vliegveld en gingen wij inchecken en door de douane. Daarna was het wachten.

Ongeveer een half uur later zagen wij dat ons vliegtuig vertraagd was,maar dat het niet bekend was hoelaat we zouden vliegen.

2 uur later kwam er meer duidelijkheid. Maar niet echt iets waar we blij mee waren. We vlogen namelijk de volgende dag om 12.45. Dat hielt in dat we de dag op het vliegveld moesten doorbrengen en dat beloofde een lange nacht te worden.

Gelukkig kregen we een soort “overlevingspakket” met een matje, kussen en deken. Daardoor hebben we nog enigsinds kunnen slapen.

Ook betekende dit dat de hele planning voor de volgende dag omgegooid moest worden. Ik moest namelijk nog spullen halen voor mee naar Thailand en al mn was moest nog voor Thailand gewassen worden, aangezien ik die dag erna om 9.00 op Schiphol moet zijn voor de vlucht naar Thailand.

Uiteindelijk gingen wij rond 1.30 proberen te slapen en gelukkig lukte dat enigsinds nog.

Dag 12: delay

Ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat ik een verhaal zou schrijven met “dag 12” er boven, aangezien ik 11 dagen in kroatiΓ« zou zijn.

Gelukkig hadden we nog een beetje kunnen slapen. Ook kregen wij ’s ochtends een “ontbijtpakketje”, waar helaas niet veel soeps in zat maar wel lekker wat te drinken. Uiteindelijk was het om 12.30 zover. We konden boarden.. EINDELIJK.

Nu was het wel zo dat we alsnog 30 minuten extra vertraging hadden en dat we pas rond 13.00 vlogen. Maar uiteindelijk was het heerlijk om om 13.00 de lucht in de gaan naar huis ✈
Vanaf aanstaande donderdag komen de vakantiedagboeken van Thailand online! Hopelijk vinden jullie dat leuk πŸ™‚