Vakantiedagboek #2; Relaxing

Vandaag begon mijn dag rond 8 uur. Ik stond op, maakte mij klaar en een half uur later zat ik samen met mijn ouders en mijn vriend aan de ontbijt tafel. We hadden lekkere chocolade croissantjes en apfelstrüdel als ontbijt vandaag. Wat een verwennerij :). 
Rond 9.15 vertrokken Roy en ik alvast naar het strand en bleven mijn ouderd nog eventjes in het apartement, om onze spullen in te pakken voor de verhuizing naar een groter apartement. Zoals was afgesproken. 

Inmiddels lagen Roy en ik al 2 uurtjes heerlijk aan het strand toen mijn ouders aan kwamen lopen. Rond 12.30 gingen Roy en ik eventjes lunch halen bij de supermarkt. 

Na een heerlijke middag aan het strand, liepen wij rond 16.30 weer richting het apartement, natuurlijk haalden wij onderweg wel eventjes een heerlijk ijsje. 

Toen wij weer bij het apartement waren, waren wij dus intern verhuisd naar een groter apartement, dus was het tijd om onze koffer uit te pakken en er ons plekje van de maken voor de aankomende 10 dagen. 

Rond 20.30 waren wij helemaal klaar om lekker een hapje te eten in de stad. We aten bij Kamen Mali en daar had ik een heerlijk kipspies met patatjes en een heerlijke cocktail. 

Na het eten hebben wij lekker even een stuk gewandelt en weer een ijsje gehaald. Daarna liepen wij richting het apartement en gingen we heerlijk slapen.

Tot snel!

Liefs Ariadne

Een gedachte over “Vakantiedagboek #2; Relaxing

Geef een reactie

