Dagje mee met mij #2: Artis

Vandaag neem ik jullie weer een dagje mee en dit keer naar Artis. Vorige week donderdag ben ik samen met een vriendinnetje een dagje weg geweest naar Amsterdam en daar hoort Artis ook natuurlijk bij.

Om 08.00 stond ik op en ging ik mijzelf klaar maken om weg te gaan. Om 10.00 stapte ik op de trein richting Amsterdam Centraal station. Daar had ik rond 10.30 afgesproken met mijn vriendinnetje. Ik was alleen iets te vroeg dus ging ik alvast even opzoek naar welke tram wij moesten hebben. Ongeveer 5 minuten later kwam ik Lotte tegen en liepen wij richting de tram, daar moesten wij wel nog een tijdje wachten en toen stapte wij samen op de tram richting Artis. Rond 11.30 kwamen wij daaraan en konden wij naar binnen, aangezien wij al kaartjes hadden gekocht van te voren. We kochten eerst eventjes een kaart en toen begonnen wij met ons rondje door Artis.

Ik moet eerlijk zeggen dat wij allebei hadden verwacht dat Artis groter zou zijn en wij waren dus al vrij snel klaar in Artis. Wel heb ik natuurlijk een aantal leuke foto’s gemaakt van wat dieren.

Na dat wij klaar waren in Artis, besloten wij nog eventjes Amsterdam in te gaan. Ook moesten wij nog lunchen, dus gingen wij dat bij La Place meteen doen.

Ook hebben wij nog wat winkeltjes bezocht, maar helaas niks gekocht. Uiteindelijk was het ongeveer 15.30 toen we de tram naar het Station pakte, wij waren allebei best wel erg moe. Op het station zaten ook nog wat winkeltjes bij de IJ passage, dus daar gingen wij eventjes langs en daarna pakte wij ieder de trein naar huis.

Het was een leuke en gezellige dag!
Liefs Ariadne  ðŸ™‚

Een gedachte over “Dagje mee met mij #2: Artis

Geef een reactie

