Get Ready for Summer #6

Vandaag is het weer donderdag, dus weer tijd voor een nieuwe GRFS. Het is inmiddels al een tijdje zomervakantie en vele zijn al op vakantie op gaan eerdaags op vakantie. Zelf ga ik ook bijna op vakantie en ben dus druk bezig met het kopen van de laatste spulletjes voor mijn vakantie. Daar wil ik jullie graag een overzicht van geven vandaag. 

 

#1: Canon 1300D

Als eerste dus mijn hele mooie nieuwe camera. Hier heb ik al een kort artikel over geschreven, daarom hou ik het nu heel kort. Deze camera is onder andere te koop bij de Media Markt.

 

#2: Cluse Horloge

Vorige week maandag heb ik een horloge gekocht die ik al erg lang wilde. Namelijk een mooi Cluse horloge. Ik had dit horloge ook al lang op het oog. Niet specifiek deze die ik nu heb, maar in eerste instantie de rosé gouden variant. Toch ben ik uiteindelijk voor deze gegaan omdat ik deze mooier vond staan en iets volwassener vond. Dit horloge is in meerdere winkels te koop en veel op internet.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

#3: Pauls Boutique tas

Ook heb ik weer een nieuwe tas. Namelijk deze paars, roze, groene, blauwe tas. Welke kleur die nou eigenlijk is, dat is nog de vraag, maar wel kan je hem bij heel veel verschillende outfits combineren vind ik zelf. Tegenwoordig zie je heel veel tassen van het merk Pauls Boutique in verschillende winkels. Deze tas vind ik heel praktisch aan de binnenkant omdat hij meerder vakjes heeft en hij is niet heel erg klein. Verder is het een super leuke tas om mee te nemen als je uit gaat.

tasje2

#4: Sam Friday Bikini’s

Laatst had Sam Friday, een super leuke winkel in meerdere steden in Nederland, een leuke actie. Namelijk alle bikini’s €10 euro. Nu is het wel zo dat je het broekje en topje apart moet kopen, maar als nog zou je dan maar €20 euro kwijt zijn in plaats van €60.  Dus natuurlijk moest ik van mezelf even op hun webshop kijken om een leuke bikini te scoren. En ik heb er 2 gevonden. Eentje met streepjes en eentje met een effen topje en een bloemenprint broekje. Ze zijn heel leuk en zitten erg lekker.

Bikini2.jpg

#5: Notitieboekje Hema

Tot slot heb ik een tijdje geleden een super leuk notitieboekje gekocht voor op vakantie, waarin ik elke dag van mijn vakantie kan bijhouden zodat ik er een leuk artikel op mijn blog over kan schrijven. Ik vind dat de Hema de laatste tijd super leuke spulletjes verkoopt, ook om cadeau te geven aan mensen.

boekje.jpg

Dit was het voor deze week! Tot snel 🙂

 

Liefs Ariadne

 

2 gedachtes over “Get Ready for Summer #6

Geef een reactie

