New in :)

Vandaag even een heel leuk nieuwtje. Wat ik jullie nog niet verteld heb is dat ik sinds kort een nieuwe camera heb en niet zomaar één. Ik heb nu sinds 2 weken de Canon 1300D camera en ik moet zeggen dat hij me goed bevalt. Hij maakt hele heldere en goede kwaliteitsfoto’s. Ik wilde echt al super lang een goede en nieuwe camera en had deze al een tijdje op het oog. Nu kan ik op vakantie ook hele mooie foto’s maken en natuurlijk ook voor mijn blog mooie kwaliteitsfoto’s.

Hierboven een aantal foto’s van mijn nieuwe camera! 
Liefs Ariadne 🙂

Geef een reactie

