Just me and my life changed

Het is alweer een tijdje geleden dat mijn laatste posted was op justmeandmylife. Hier heb ik zo mijn redenen voor, die ik graag in dit artikel wil vertellen en wil uitleggen. In een van mijn vorige artikelen schreef ik dat ik die week mijn allerlaatste tentamen zou hebben die toegang zou bieden tot mijn propedeuse. Dat tentamen heb ik natuurlijk gemaakt en daarna ben ik lekker naar huis gegaan. Die week erna heb ik in volle spanning gezeten, want het is of mijn P halen of van school af. Woensdags 29 juni stond de uitslag op internet en bleek dat ik mijn tentamen niet gehaald heb. Dit betekende ook dat mijn hele leven omgegooid werd. De afgelopen 2 weken heb ik inmens veel dingen moeten regelen rond om school en rond om mijn verhuizing. Afgelopen donderdag ben ik dan ook weer terug verhuisd naar het heerlijke Haarlem. Vanwege al drukte heb ik dus even niks op mijn blog geschreven, ook omdat ik er nog een goed moment voor zocht.

Ook betekend dit nieuws dat mijn blog gaat veranderen. Het gaat vanaf nu over andere dingen en niet meer over mijn leven in Maastricht.

Er komt snel een nieuwe GRFS online!

 

Liefs Ariadne

Geef een reactie

