Dagje mee met mij #Eerstewerkdag

bloemen.jpg

Vrijdag 17 juni was het dan zover mijn allereerste ECHTE werkdag voor My greatest party. Ik was eerder die week gevraagd of ik 2 dagen dat weekend kon werken voor ze tijdens een opening van een nieuw winkelcentrum in Amsterdam Noord. In eerste instantie was het de bedoeling dat ik vrijdag en zaterdag zou werken, maar omdat de klant andere eisen had, was ik afgezegd voor vrijdags, totdat mijn leidinggevende mij ’s ochtends appte dat er iemand had afgemeld, dus zo werkte ik ook nog vrijdags.

Vrijdags begon ik om 14.30 met werken tot 18.00. Ik stapte om 13.00 op de trein richting Amsterdam en ik pakte op Amsterdam Centraal Station de bus naar mijn uiteindelijke eindbestemming, namelijk winkelcentrum Mosveld. Daar kwam ik rond 14.00 aan en toen ben ik nog eventjes  heerlijk in het zonnetje gaan zitten op een bankje en heb ik meteen mijn lunch gegeten.

Om 14.30 was ook mijn leidinggevende er en een collegaatje waarmee in vandaag zou werken. Onze taak was om in een leuke, vrolijke outfit bloemetjes uit te delen en de mensen die in het winkelcentrum waren, welkom te heten. Gelukkig was het heerlijk weer, aangezien het GEEN overdekt winkelcentrum was, maar alles buiten was. Het was heel erg leuk georganiseerd. Er stond een ijscokar, je kon leuk met attributen op de foto en er was volop muziek. Kortom dus een echt feestje. Ook kreeg ik meteen een grote verantwoordelijkheid, aangezien mijn leidinggevende er maar een uur was en zaterdags helemaal niet zo komen, kreeg ik de leidinggevende taak en moest ik zorgen dat alles in goede banen zou lopen vrijdags en zaterdags en dat is goed gelukt. Om 18.00 was ik klaar met werken en ging ik met een hele grote smile weer naar huis.

Wat een heerlijke middag!

Liefs Ariadne

werk 176.jpg

Geef een reactie

