Get ready for summer #4

De laatste paar dagen van Juni zijn officieel aangebroken. Voor vele duurt het nog maar heel even voordat de zomervakantie begint, of voor sommige is de zomervakantie al begonnen. Deze week heb ik niet een heel groot en uitgebreide GRFS, omdat ik namelijk zelf volop aan het leren ben voor mijn laatste tentamen.

Deze week is het dan zover voor mij, mijn allerlaatste her-tentamen die mij toegang bied tot mijn Propedeuse. Ik moet zeggen dat ik best de zenuwen krijg als ik er over nadenk. Het tentamen heb ik morgen (vrijdag 24 juni) om 12.30 en daarna kan ik zeggen dat ik vakantie heb. Natuurlijk word het nog even spannend de eerste paar dagen, want dat word wachten op de uitslag van mijn laatste tentamen.

Vele van jullie hebben waarschijnlijk nu tentamenweek of ook herkansingsweek. Ik weet nog heel goed mijn vorige tentamenweek, dat was een en al stress en moeheid. Ik was zo gesloopt en moest na mijn laatste tentamen meteen doorgaan met het leren van mijn 6 herkansingen. Ik moet zeggen dat ik er echt heel erg lang over heb gedaan om weer bij te komen, maar dat is mij zeker weer gelukt. Dit half jaartje “geparkeerd”, heeft me best goed gedaan. Ik heb heel veel rust kunnen pakken, ik ben naar Rome geweest en ik heb mij heel erg goed kunnen focussen op mijn vorige her- tentamens. Toch moet ik zeggen dat ik wel een beetje het gevoel ook heb dat dit de laatste paar daagjes zijn voor de zomervakantie. Ik ben ook echt blij als ik morgen klaar ben met mijn tentamen en het is natuurlijk helemaal geweldig als ik over 1 week kan zeggen dat ik mijn Propedeuse gehaald heb!

Volgende week krijgen jullie weer echt een zomers artikel! Deze week iets minder vanwege school

Hebben jullie nog school of tentamens deze week?

Geef een reactie

